středa 28. května 2014

LÍČENÍ

LÍČENÍ
INGRID


Ahoj všem,
je mi potěšením představit Vám kamarádku Ingrid, kterou jsem měla tu možnost nalíčit, když přišla na návštěvu. Mám pocit, že jsme se nebavili snad o ničem jiném než o kosmetice a parfémech. Ingrid mi totiž přinesla na očuchání spoustu vzorečků parfémů a objevila jsem dva, které mě nadchly Lanvin Jeanne a Escada Born in Paradise. 


Víte, mám raději svěží, lehce květinové vůně se šmrncem citrusů. Pokud máte někdo s těmito parfémy zkušenost nebo by mi snad někdo něco doporučil, určitě si to poznamenám a půjdu očuchat. Zatím vlastním a voním se Lanvin Eclat D´Arpege a DKNY Be Delicious. 



Konec o parfémech, jdeme dál k hlavnímu tématu líčení. Konečně jsem ve vší parádě využila paletku MUA Glamour Nights a zároveň její nejvýraznější, růžový stín. 


Na fotce jsou označené dva stíny, které jsem použila, růžový do vnitřního koutku oka a pak takový fialovo-modrý na větší část očního víčka. Oba stíny mají jemný shimmer.




Musím konstatovat, že make-up Dermacol Imperial v odstínu číslo 1, Ingrid sedl jak ulitý a dopadlo to tak, že si ho Ingrid jela okamžitě koupit :-D

POUŽITÉ PRODUKTY:

Báze pod make-up: Dermacol satin make-up base
Makeup: Dermacol Imperial Make-up 1
Korektor: Catrice Camouflage Cream 010 Ivory
Báze pod oční stíny: Ardeco (Ingrid)
Oční stíny: Glamour Nights
Linky: L´oréal Gel Intenza Eyeliner 01 Pure Black
Řasenka: Maybelline One By One 
Obočí: hnědý stín z paletky 168 očních stínů 
Bronzer: MUA Fashionista Paris
Tvářenka: Mua Shade 2
Tužka na rty: Essence 12 wish me a rose
Rtěnka: Essence 53 All About Cupcake
Pudr: Rimmel Stay Matte 005 Silky Beige





Pro dnešek je to vše, těším se na vaše komentáře, co na líčení říkáte a také mi dejte vědět ohledně těch parfémů. 

PAPA

7 komentářů:

  1. Escada Born in Paradise - přišla mi navoněná pohlednice - a to je tak boží vůně ♥

    OdpovědětVymazat
  2. jeej to ta super napadlo! pekne!

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) myslím, že to Ingrid slušelo! A také děkuji za pozvání do soutěže.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  3. Díky Biancaprincipessa :) Verča je fakt šikovná a má to v ruce :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)