úterý 13. května 2014

LÍČENÍ

LÍČENÍ



Ahoj všem,
zítra to bude rok od doby, kdy jsem založila tento blog, kdo sleduje ví, že se chystám soutěž, tak ji nepropásněte! Dlouho jsem nepřidala příspěvek s líčením, abych pravdu řekla, nebyla příležitost se malovat, ale minulý pátek ano, tak jsem využila situace a líčení zdokumentovala. 





Kdyby se někomu líbil náhrdelník, mám ho z EBAY odkaz tady.

Vlasy jsem prodloužila a zahustila clip in vlasy od Petrylovelyhair odkaz tady a natočila je kulmou.


Jak vidíte, žluté nehty zase vedly. Na článek, který jsem psala k tématu žlutých nehtů se můžete podívat ZDE.

POUŽITÉ PRODUKTY:

Báze pod make-up: Dermacol satin make-up base
Makeup: Rimmel Match Perfection 103 True Ivory
Korektor: Catrice Camouflage Cream 010 Ivory
Báze pod oční stíny: Elf Sherr
Oční stíny: Mua paletky - Undress + Glamour Nights
Řasenka: Astor Lokk Out
Umělé řasy: Jordana 747
Lepidlo na řasy: DUO
Obočí: Famous Complete Eyebrow Kit
Tvářenka: Mua Shade 3
Rtěnka: Dermacol Lipseduction 02
Pudr: Rimmel Stay Matte 005 Silky Beige


Moje nová paletka Glamour Nights, kterou jsem využila i k tomuto líčení. Použila jsem první bílý stín a třetí modrý stín. Jsem zvědavá, zda vymyslím nějaké líčení s tím červeným stínem, je to taková divočina, co myslíte? Líbí se vám barvy v paletce? A jen tak mimochodem, doporučí mi někdo nějakou černou tužku na oči, která by opravdu dobře držela?

Mějte se krásně a zítra jsem tu se soutěží!

PAPA


10 komentářů:

  1. Opravdu úžasné líčení i náhrdelník :)
    Chtěla bych se zeptat, jak je na tom s kvalitou tato paletka? Já mám paletku od Sleeku a jsem s ní naprosto spokojená, tato mi přijde typově dost podobná, jen levnější :)
    www.beauty-an.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, děkuji za milý komentář.
    Od Sleeku nemám žádnou paletku, takže nemůžu srovnat kvalitu s MUA. Ale má palteku MUA Undress a s tou jsem velmi spokojená, ty třpytivé stíny jsou konzistencí máslovité, ty matnější trochu práší. Tu novou paletku Glamour Nights jsem použila zatím jen jednou na toto líčení. Jinak... zkusila jsem namátkou stíny a ten černý je parádní, opravdu černo černá barva, pak se mi líbí že v paletce je ten bílý matný stín, který se hodí u každého líčení na rozmazání přechodů a třeba ten červený hází takové odlesky růžové až červené. A opět ty třpytivé stíny jsou máslovité více než matné. Uvidím jak budu spokojená až jí ozkouším více.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za info :) Docela si mě na nějakou MUA paletku nalákala :)

      Vymazat
    2. Nemas zac, myslim ze koupe MUA paletky se vyplati nebo zkus mono stiny. Ja vyuzila nedavne akce doprava zdarma nad 300,- a objednala si nejake produkty. Ted tam maji akci na radu Fashionista 60% tak sleduj makeupacademy.cz

      Vymazat
  3. Veľmi pekné, musím sa konečne aj ja naučiť používať tiene na oči, lebo zatiaľ sa mi len doma hromadia :D Vždy skončím len pri tekutej linke :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji. Ale to je skoda, ze stiny doma lezi, jaro si zada zarive oci a stavnate rty :-)

      Vymazat
  4. Opravdu krásné líčení...

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)