pátek 2. května 2014

RYCHLOVKA

KOSMETIKA ZIAJA 

KDE JI SEHNAT?

Ahoj, už je to nějaký ten pátek, co jsem byla s mamkou nakupovat v supermarketu Globus u nás v Chomutově. Samozřejmě mimo potravin tam najdete pečující kosmetiku značky ZIAJA. Nafotila jsem produkty, které najdete přímo v regálech. 

Samozřejmě najdete na internetu mnoho e-shopů, kde ZIAJU seženete, tak mrkněte např. ruzova10.cz

Pokud se chcete dozvědět něco o značce KLIKNI ZDE. Já jen podotknu, že Ziaja netestuje výrobky na zvířatech. 

Snažila jsem se vyfotit i štítek s názvem a cenou, ale raději to vypíšu i pod obrázek :-)



dvoufázový odličovač 120 ml - 79,90
odličovač očí 120 ml - 59,90
micelární voda 200 ml -jasmínová 99,90 

Micelární vodu používám denně, sice ne od ZIAJI, ale možná ji někdy vyzkouším a uvidím, zda mi bude vyhovovat stejně jako ta od Biodermy. 




SPRCHOVÉ GELY VŠE 500 ml za 79,90,-
sprchový gel oliva 
sprchové mýdlo z kozí řady 
sprchové mýdlo kakao  (nádherně voní)




pleťový krém noční 50 ml - kozí řada 94,90
pleťový krém denní 50 ml - kozí řada 94,90


pleťový krém 50 ml - přírodní olivový krém 59,90
pleťový krém 50 ml - přírodní olivový krém proti vráskám 94,90


TĚLOVÁ MÁSLA VŠE 200 ml za 119,-
pomeranč
kozí řada
oliva

pleťový krém 100 ml - oliva 79,90

Tento olivový krém jsem používala a už vypotřebovala. Je velmi konzistencí a vůní podobný klasickému krému od Nivey. Hutný, bílé barvy a mě naprosto vyhovoval. Mám pleť sušší a tento krém je tak akorát mastný a vyživující. 


ŘADA KAKAO
tělové máslo 200 ml - 119
pleťový krém 100 ml - 79,90
pleťový krém 50 ml - 59,90


TĚLOVÉ BALZÁMY VŠE 400 ml za 129,-
oliva
kozí řada


KRÉMY NA RUCE VŠE 80 ml za 55,90
kozí řada
oliva





Já momentálně používám pleťový krém 100 ml z kakaové řady a vůní je velmi podobný kakaovému máslu od Baley. Oproti olivovému pleťovému krému, který jsem měla, bych řekla, že má lehčí konzistenci a pleť udělá takovou vláčnou a nelesknu se po něm tolik, jako po olivě. 

Mamka si koupila tyto dva krémy.




Znáte tuto značku? Máte nějaký oblíbený produkt od Ziaji? Který z nich bych měla zkusit? 

PAPA




10 komentářů:

  1. ja som zazrela nejaky sprchovy gel od tejto značky v kauflande ale inak som ju ešte neskušala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě pídila po tom, kde sehnat tuto značku, abych nemusela objednávat přes internet. Kamarádka mi řekla, že ji najdu právě v Globusu, sice tam není tak velký výběr jako na e-shopu, ale krémů tam mají dost, takže jsem si vždy vybrala. A jak tak zaznamenávám, tak každý řetězec preferuje jiné značky, v Bille najdu značku Bione, v Lidlu Cien, pro Ryor chodím do Rossmanna.

      Vymazat
  2. Chválím nové logo blogu. Jsi krásně nalíčená!

    Jinak bych chtěla od Ziaji krém na oči..

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji moc, líčila jsem se sama :-) Jinak, co jsem poznamenala, je chválená ta kozí řada, tak zkus třeba ten oční krém z této řady.

      Vymazat
  3. Ziaje jsem jednoznačně přišla na chuť a zatím mi od nich vyhovuje asi všechno, co jsem zkusila. Skvělá je emulze na pleť a tělo s kakaovým máslem, samozřejmě krém na ruce s kozím mlékem, dost mi vyhovuje šampón na jemné vlasy a teď jsem objevila skvěle vonící pomerančový sprcháč...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď mám chuť od ní zkusit snad všechno :-) Možná nějaký ten šampón, vlasy trochu zanedbávám, používám vždy co je v koupelně po ruce...

      Vymazat
  4. Suhlasim s komentarom nado mnou aj ja som skusala od Ziaje vela veci a vsetko bolo mega super!
    pozyvam na giveaway o vlasovy balicek, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé holky, tak to mě bude lákat vždy Ziaja, až budu zase v Globusu :-D Děkuji za pozvání na giveaway :-)

      Vymazat
  5. To je paráda, ty jsi jasnovidec, taky právě hledám, kde v obchodech tuhle značku seženu, chci zkusit rozhodně od nich to máslo, prý má zázračné účinky, tak se hned vydám do globusu :) Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli, když nevíš...Veronika je jasná volba :-D Tělová másla mám ráda, vzala bych si to kakaové!

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)