neděle 22. června 2014

EBAY

NÁHRDELNÍKY Z EBAY



Ahoj děvčata,
dneska jsem tu s tipem na nákup náhrdelníků z Ebay. Určitě víte, že výrazné náhrdelníky se tuto sezónu nosí, ale v krámech chtějí za ty cetky nehorázné peníze! Upřímně za jeden náhrdelník např. v Orsay nebo Lindexu bych musela zaplatit cca 400 - 500,-Kč, což je, dle mého názoru, dost přemrštěné. Co myslíte? 

1. Tento náhrdelník byl můj úplně první, který jsem si objednala. Vyšel na necelých 100,-Kč








S červenými korálky seženete TADY

2. Další, který vyšel zhruba na 130,- Kč je elegantní a prostě nádherný! 









Barevnou variantu si můžete koupit TADY

3. Perlový náhrdelník mi vydražila kamarádka za 150,- Kč. Toužila jsem po nějakém perlovém se zlatými komponenty a tenhle splnil vše, co jsem žádala. 











V jemnější variantě koupíte TADY


Musím konstatovat, že mě všechny náhrdelníky velmi mile překvapily. Vypadají ve skutečnosti lépe než na obrázku. A sečteno podtrženo, za cenu jednoho náhrdelníku v tuzemských obchodech jsem si pořídila tři na Ebay! 

Na Ebay nakupuji pouze, když je poštovné zdarma, sice je doba dodání 2 - 4 týdny, ale když na to nespěcháte, není co řešit. 

INSPIRACE








Nakupujete také na Ebay? Co například? Libí se vám některý z mých náhrdelníků?

PAPA

12 komentářů:

  1. Jo hned bych si mezi nimi vybrala, ale nějak na ebay neumím nakupovat :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak popros nejakou kamaradku, at ti to ukaze. Me do toho take zasvetila kamaradka.

      Vymazat
  2. Na Ebay nakupuju ve velkém - viz můj blog, kde o tom docela často píšu. Ten kapičkový set mám v mint variantě jen za 25 Kč v aukci, no nekup to :-)

    www.i-love-bijou.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to byla super koupe, me se ten nahrdelnik take libi, jen bych si vybrala barvu, kterou bych unosila.

      Vymazat
  3. Všechny náhrdelníky jsou úžasné!! Ebay je fakt super..
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila bych jich tam spousty, to je pravda, některé jsou dost povedené a je z čeho vybírat. Věřím, že nakupovat na Ebay může být návykové!

      Vymazat
  4. Já chci taky! Až budeš příště nakupovat, tak dej vědět :D Já se tam nakupovat bojím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čeho se bojíš? Máš Pay Pal? Když mi pošleš předem peníze na účet, tak ti to objednám, ale může se třeba stát, že to nepřijde, takže aby si za to nenadávala mně :-D Já většinou objednávat do takové částky, aby mě to třeba tolik neštvalo, kdyby náhodou něco, ale zatím (musím zaklepat) mi vše dorazilo. Musíš si taky vybrat prodejce, který má dobré hodnocení.

      Vymazat
  5. Náhrdelníky jsou úchvatné! :) Zrovna včera jsem říkala sestře, že by jsme nějaké na Ebay mohly koupit. :D :)

    Ráda bych tě pozvala na Giveaway http://shades-of-silvie.blogspot.cz/2014/06/holiday-giveaway-tak-uz-je-to-konecne.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se sestrou neváhejte a něco si tam objednejte, za těch pár korun to určitě udělá parádu. Já bych nebyla ochotná za jeden náhrdelník v kamenném obchodě dát 400,- protože je to stejná cetka jako z Ebay! Ale samozřejmě hezká cetka, jen bůh ví, jak dlouho vydrží :-D A děkuji za pozvání do giveaway :-)

      Vymazat
  6. Ahoj, jak dlouho jsi čekala na náhrdelníky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tuším tak 14 dní max, i když třeba píší až 3 týdny.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)