sobota 24. května 2014

RYCHLOVKA

MALÁ OCHUTNÁVKA Z MODNÍ SHOW
OC CENTRAL MOST


Ahoj holky, 
momentálně jsem v režimu učení na zkoušky, takže tento článek bude rychlý a zběsilý :-) Minulou sobotu jsem navštívila jednu akci v mosteckém obchodním centru Central Most, jednalo se o vyhlášení Tváře Centralu, tedy tváře, která Central bude reprezentovat v roce 2014. Zároveň to byla módní show s kulturními vložkami, zazpívalo pěvecké duo Eva Burešová a David Gránský (ze seriálu Gympl), Vlaďka Krajníková - Mistryně Evropy v make-upu nalíčila jednu slečnu z publika a celou akci moderoval Martin Vágner. 

Na úvodní fotce jste mohli poznat blogerku Miu, jež zasedla v porotě a krom vlastního blogu kissbookbymia.blogspot.cz, který jistě důvěrně znáte, vytváří ještě fashion blog právě pro Central Most www.centralfashionblog.com. Pokud jste nepoznali tu druhou dívku, tak to jsem já :-D 

Na sobě jsem měla oversize košily z HM, legíny z NY a boty CCC (které nejdou vidět :-D)


Majitelé FB se mohou podívat na video z akce


FOTO: ReNi creative - Renata Prokopová

Dámy ve svatebních šatech (Svatební salon Delta) zleva:
2. místo Markéta Pagáčová
1. místo Hanka Holubová - Tvář Centralu pro rok 2014
3. místo Alena Skalová 

Slečna v proužkovaných šatech (Zara) - Lucka, je marketingová manažerka Centralu a moje kamarádka, díky které jsem měla VIP místo na sezení :-) Akce trvala přes tři hodiny,takže za židličku jsem byla opravdu vděčná. Mé favoritky z této akce se nakonec umístili, jen bych možná prohodila pořadí a na první místo "frnkla" Markétu Pagáčovou, protože tahle holka měla opravdu šmrnc a šťávu! Mimochodem svatební šaty byly opravdu krásné a mně osobně se nejvíce líbily právě ty, které měla na sobě Alena Skalová. 

Toť vše a nezapomeňte, SOUTĚŽ na mém blogu stále trvá. 

PAPA

2 komentáře:

Děkuji za Vaše komentáře :-)