čtvrtek 5. června 2014

MUŽ ROKU 2014?

OTÁZKY NA "MÍRU"


Přeji krásný den všem,
určitě víte, že existují soutěže krásy nejen v ženském pokolení, ale i v tom mužském. U nás se každoročně pořádá soutěž Muž roku a letos se do finálové "dvanáctky" probojoval můj kamarád a zároveň spolužák z VŠ Míra. 

Vymyslela jsem na něj pár otázek, týkajících se soutěže, ale hlavně beauty témat. Pokud se chcete dozvědět více o jednom finalistovi aspirujících na titul Muž roku 2014, čtěte pozorně :-)

Ahoj Míro, můžeš se nám ve stručnosti představit?

Ahoj, jmenuji se Miroslav Šujan, studuji na pedagogické fakultě v Ústí nad Labem, konkrétně obor společenské vědy a tělesná výchova a nyní jsem v prvním ročníku magisterského studia. Jsem z Chomutova a je mi 24 let.



Co tě přimělo přihlásit se do soutěže, Muž roku 2014?

Chtěl jsem zkusit něco nového a doufám, že mi tato soutěž přinese nové zážitky a otevře mi například dveře do světa modelingu. Mým hlavním důvodem přihlášení byl fakt, že se vítěz podívá na několik měsíců do zahraničí a získá novou životní zkušenost. 



Už se s ostatními finalisty znáš? Máš nějakého favorita, prozradíš?

Kluky znám, viděli jsme se zatím krátce, pouze dva dny. Bál jsem se, že bude mezi námi rivalita, ale opak je pravdou. Se všemi vycházím a jsou sympaťáci. Teď jde o to, zda to jen nehrají, přeci jen... jsme konkurence :D Favorita nemám, osobně si myslím, že tento rok je dost vyrovnaný a každý má šanci vyhrát.



Tvé zájmy?

Posilovna, nyní se cvičení věnuji hodně, právě z důvodu přípravy na soutěž. Celkově rád sleduji zdravý životní styl a rád bych se tomu věnoval i v budoucnu.



Tvé sny (splnitelné i nesplnitelné)?

Za ty splnitelné sny považuji být šťastný sám se sebou, se svou budoucí ženou a mít zdravé děti. Mít práci, která nejen že bude dobře finančně ohodnocena, ale hlavně, aby mne naplňovala, jelikož si myslím, že je důležité, aby člověk do práce nechodil s odporem. A co odlišuje sny splnitelné od těch nesplnitelných? Myslím, že je pouze na nás jak moc něco skutečně chceme a jdeme si za tím.


Jaké parfémy používáš, a který z nich je pro tebe TOP

Používám Paco Rabanne One milion, Davidoff Champion a Beckham Intimately. Nejsilnější a nejlépe mi voní asi One milion, jedná se o vůni sladkou, snadno rozpoznatelnou od jiných parfémů a voní dlouze.



Jaké kosmetické produkty denně používáš? 

Vzhledem k mé pleti nemusím používat nic. Jen vodu po holení od L´Oreal.




Byl si někdy na kosmetice?

Nebyl :-)

Co rád oblékáš, v čem se cítíš dobře?

Líbí se mi elegantnější styl, trika s výstřihem do V tvaru, úzké džíny.  Rád si na sebe obléknu i sako. Myslím, že dobře padnoucí oblek je na chlapovi to nejlepší, co si může obléknout. Ale vzhledem k mé každodenní sportovní aktivitě chodím často ve sportovním, klasika... kraťasy a tílko.



 Co by, podle tebe, nemělo chybět v kosmetické tašce a šatníku muže?

Záleží na typu muže a jeho vlasech, já osobně používám gel na vlasy. Co se týká kosmetiky, nepoužívám nic, ale jako každý muž používám vodu po holení. Je na každém, co do své kosmetické tašky zařadí, jsem typ muže, co má pouze kartáček, pastu, holení, parfém a sprchový gel. V šatníku muže by nemělo určitě chybět padnoucí sako a každý den čisté boxerky  :D

Nakupuješ oblečení nebo kosmetiku tzv. online?

Online oblečení nekupuji, mám raději, když si daný kus oblečení mohu vyzkoušet a padne mi tak akorát. Co se týče kosmetiky, tak gel na vlasy je zbytečné hledat na internetu :-)

Co tě aktuálně čeká v souvislosti se soutěží Muž roku 2014? A kdy se můžeme těšit na zveřejnění vítězů?

V červnu jedeme s klukama do Hradce Králové, kde bude vystoupení v radiu, nějaký rozhovor a módní přehlídka. V červenci nás čeká víkend, kde se budeme učit rétorice a také tam bude přehlídka spodního prádla a další věci. A konečné finále je oznámeno na 22. 8. 2014 v Náchodě.



Poslední otázka, máš nějaké životní motto?

Zážitky jsou náplní života a tvoří jeho kvalitu. 
Plno lidí se honí za kariérou, penězi, ale neuvědomují si, co ve skutečnosti ztrácejí :-) 


Děkuji Míro za odpovědi :-) 

PS: Máte-li na Míru nějaké další otázky, napište je do komentářů, Míra Vám rád odpoví.

PAPA

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře :-)