pondělí 3. února 2014

KOSMETICKÝ KUFŘÍK

Jeden ze způsobů, jak si uložit dekorativní kosmetiku



Ahoj milé čtenářky,
nevíte kam si uložit vaší kosmetiku? Myslím, že tento kufřík je fajn věc pro vaše milované kosmetické produkty. 
Kufřík mi přinesl Ježíšek, ale naštěstí vím, kde ho koupil :-) 

Kufr je z Baumaxu a krom černého mají i jiné barevné varianty (stříbrný, růžový, červený).
Cena je 630,-, ale ve slevě ho seženete i za 450,-! 
Rozměry jsou přibližně: výška 26 cm, šířka 23 cm a délka 37 cm.



Kufr je uzamykatelný.


Zesílené rohy proti poničení.
A jak vypadá uvnitř?


Kufřík má posuvné zásuvky z plastu, což je dobré pro snadné omývání. Střední část a zbytek je potažen látkou. Je rozdělen přesně na dvě totožné poloviny. Asi netřeba dál zbytečně "okecávat", vše je jasné z fotek :-)


A jak vypadá, když je zaplněný?


Já jsem ráda, že jsem se zbavila všech těch košíčků, kde jsem měla všemožně poskládanou kosmetiku a mám teď všechno pohromadě. 
Samozřejmě si do kufru můžete dát co jen chcete, třeba i nářadí !-).

A kde máte své poklady uložené vy? Líbí se vám tento kufr?


Tři barevné varianty, černý a červený je můj, stříbrný sestřenice.
Jaká barva se líbí Vám? 

11 komentářů:

  1. Juuu, tak ten chci taky! :-D Naprosto úžasná a praktická věc :-)


    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš > http://www.chicoco.cz/2014/02/giveaway.html ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak honem do Baumaxu :-D
      Děkuji za pozvání na tvou giveaway :-)

      Vymazat
  2. wow paradne to mas!

    Pozyvam na giveaway o ZNACKOVE PLAVKY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
  3. Takový si taky přeji, ale pořídím si ho až té kosmetiky bude víc. Zatím je to pro mě zbytečné:D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jasné, když to stále máš kam dát... Já už to měla všude možně, tak jsem za kufr ráda :-)

      Vymazat
  4. Jééé to je skvělá věc :) Hodně praktické, mě se válí kosmetika všude!

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak přesně takový bych si strašně ráda do budoucna pořídila ♥!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zatím po očku koukej a až bude za dobrej peníz...určitě ber,je to praktická věc :-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)