pátek 7. února 2014

OK SHOP MOST

OK SHOP MOST
ANEB 
RÁJ BOT 


Ahoj,
dneska tu bude smršť fotek bot, které najdete v OK Shopu v Mostě. Mostečáci (hlavně ženy) tento krám určitě znají a pokud ne, tak je to "velký nedostatek" :-). 
Plesová sezóna je v plném proudu,takže lodiček je tam "habaděj", blížící se jaro přeje slevám kozaček (výprodeje) a nové jarní kousky jsou také za super ceny. 
Samozřejmě nečekejte extra kvalitu, je to módní obuv! 

PS: za kvalitu fotek se omlouvám, lepší to zatím nebude, ale pro ilustraci je to snad postačující

LODIČKY 
ceny se pohybují cca 200 - 400 KČ


Na tyto lesklé černé jsem měla zálusk, ale zatím jsem odolala.








KOZAČKY
ceny od 150,-Kč


Ty červené stojí 150,-, ty béžové 299,-.


249,- Kč


299,- a ty černé jsem si koupila





249,-






NÍZKÉ KOZAČKY


249,-


299,-

JARNÍ SEZÓNA 
tady se ceny pohybují cca 200,- až 400,- (možná i 500,-), přece jen, jsou to nové kousky v obchodě
balerínky tu koupíte za dvě stovky  :-)










399,-







Na fotkách jste si mohli všimnout i regálů plných kabelek, nejen že je to ráj bot, ale i kabelek!
Takže pokud nesháníte boty, ale třeba psaníčko, malou či velkou kabelku, něco byste tam mohli najít. 
A pokud se vydáte nahoru po schodech do patra, tam najdete oblečení a nějakou tu kosmetiku, především čistící prostředky a nějaké ty kravinky do domácnosti. 






Kde najdete OK Shop?
Město: Most (Ústecký kraj)

MAPA


Místo na parkování je tam velké, ale placené. Pokud si parkovací lístek necháte potvrdit v Penny marketu, který je hned vedle shopu, máte 1 hodinu zdarma. 





Ženy a děvčata, pokud jste z Mostu a okolí, mohli byste do OK Shopu někdy zabloudit :-), ale raději bez chlapů, ty by to tam s vámi nemuseli vydržet nebo by se chtěli stát ženou :-D

Jak se vám OK Shop zamlouvá? Máte něco podobného i ve svém okolí? A zalíbily se vám nějaké boty? Já si odnesla jedny černé kozačky!

Přeji hezký pátek a užijte si víkend! Poroučím se :-)

11 komentářů:

  1. Zajímalo by mě, kdo tento obchod vede? Jsou to Vietnamci?
    V Českých Budějovicích je podobný obchůdek, ale není zdaleka tak velký a prostorný. Ženský se tam příšerně mačkají. Já mám odtamtud dvoje boty. Jedny, bohužel, skončily po měsíci a půl nošení v popelnici :( Byl to špatný kup, špatný materiál podpatku, který se úplně rozpadl. Druhé boty stále nosím :). Je tam i hromada kabelek a nádherný peněženky. Jéé musím si jít hned nějakou asi koupit, když jsem si na ně vzpomněla! :D
    Jinak fotka číslo 11, ty hnědý kozačky s třásněma jsou krásnýýý, kéžbych mohla nosit tento typ bot! :))

    OdpovědětVymazat
  2. 100% jsou to nějací Vietnamci. Tady je to super, že je to velký prostor, ale mohlo by tam být víc sedaček na zkoušení bot. Já odtud mám jedny lodičky (tělovky,200,-) a sandále (100,-) a teď ty černé, sportovně elegantní kozačky za tři stovky, což je paráda! Černé kozačky jsem sháněla a jsem ráda, že byly za takový peníz. Už jsem je provětrala v Pepe Lopez a Admirálu :-D tak uvidíme kolik toho s nima protančím. A přesně ty kozačky, jak se ti líbí, se libí nejvíc i mně!

    OdpovědětVymazat
  3. tak na co čekáš??? šup s nima do botníku! :))) až v březnu přijedu, měly bychom si tam udělat výlet :))

    OdpovědětVymazat
  4. super fotky :) to mi chybělo, teď vim, že když tam půjdu, určitě něco koupim! :)) díky M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že to k něčemu je :-) Musím za sebe říci, že je někdy těžké odolat těm nízkým cenám!

      Vymazat
  5. To se mi líbí ............. je velmi cool ............. ...... LOL.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj. Jak mají otevřeno o víkendu? Díky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Da se nakoupit pres net?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)