sobota 5. dubna 2014

ŘASY

ŘASY - MÉ ZKUŠENOSTI S NALEPENÝMI ŘASY 

METODOU "ŘASA NA ŘASU"

!FOTODOKUMENTACE!


Ahoj milé čtenářky,
tento článek věnuji tématu nalepování řas - metodou "řasa na řasu", mým zkušenostem a pohledu na věc. Před Vánoci jsem si koupila na jednom slevovém portálu voucher na tento kosmetický "zákrok", tak jsem se začátkem března objednala a nechala si řasy nalepit.
Musím podotknout, že jsem na tom byla poprvé a téměř jsem nevěděla, co mě čeká a jak to celé dopadne.

JAK TO PROBÍHÁ U KOSMETIČKY?

Přijdete, lehnete na lehátko, zavřete oči a zbytek už nevidíte :-D

Pokud se chystáte na lepení řas, prý 2 - 3 hodiny před kosmetikou nemáte mít nalíčené oči, hlavně řasy. Je to z toho důvodu, že řasenka může být mastná a pak by nalepené řasy nemusely držet. Já to samozřejmě nevěděla a přišla nalíčená :-D. Paní kosmetička mě odlíčila a vyprávěla o jedné klientce, která právě přišla nalíčená, navíc voděodolnou řasenkou a po třech dnech přišla, že jí nalepené řasy z těch jejích odpadly. Pak si vyberete délku řas. Já nechtěla nic extrémního, spíše kratší. Tak mám velikost 11.

Když jsem tedy ležela, kosmetička přelepila spodní řasy lepící páskou, aby se při lepení neslepily s horními. Samotné lepení trvalo cca 45 minut. Skoro jsem necítila, že se mi na očích něco dělo, spíše trošku čpělo lepidlo.

Když je nalepeno, kosmetička zkontroluje, že se vrchní a spodní řasy neslepily k sobě, odstraní pásku ze spodních řas a vrazí vám do ruky kapesníček. A nakonec ta nejhorší část...otevření očí! Ne, že by nešly oči otevřít, ale trochu lepidla se může dostat do očí a začne vás to pálit a štípat. Takže jsem si chvilku poseděla, pobrečela.

Jaká je pak péče o řasy?
Dva dny byste se měli vyhnout vlhku a vodě. Pak se odličovat něčím, co neobsahuje oleje. Já používám micelární vodu od Biodermy. Od kosmetičky jsem dostala kartáček, kterým řasy pravidelně pročesávám.



Za jak dlouho musím na doplnění?
Na doplnění se chodí zhruba jednou za tři až čtyři týdny, někdo chodí třeba po dvou týdnech.

A to je celý proces. Na fotkách se podívejte jak to vypadá.

ŘASY PRVNÍ DEN


Řasy jsou krásně natočené a v jednom směru.


Řasy jsou přiměřeně rozložení na celé oko.



Musím si vám trochu postěžovat! Přišlo mi zcela neprofesionální, že během své práce paní kosmetička telefonovala, ale ještě navíc... dokázala telefonovat a lepit mi řasy! Stihla telefonáty rovnou dva. Myslím, že tohle by se nemělo vůbec stávat. Jakémukoliv klientovi, ať se jedná o cokoliv, by se mělo plně věnovat. Co myslíte vy? 

První den jste opravdu jak mrkací panenka :-) 


FOTO - JAK VYPADAJÍ MOJE ŘASY?

Malá vsuvka, abyste viděli, jaké jsou mé řasy. Pokud máte také světlé řasy jako já, možná bych doporučila, před nalepením řas, si je nabarvit, aby to vypadalo lépe. 
Článek o kleštičkách najdete TADY KLIK



"nahé"


natočené



natočené a nalíčené
ŘASY PO JEDNOM TÝDNU



Na fotce jde vidět, jak se řasy začínají křížit, protože už trošku odrostly a stávají se pro mojí řasu zátěží. Ale stále to vypadá dobře.


Během prvního týdne mi z každého oka vypadly cca 3 řasy.


Po týdnu už jsem si musela začít líčit i horní řasy řasenkou, abych zabarvila mé světlé řasy do černé a trochu tím vylepšila celkový vzhled.




Nalíčené oko.

ŘASY PO DVOU TÝDNECH




Opět..., řasy se kříží, přetáčejí, "jakoby" se shlukují do skupin (jde to vidět ve vnějším koutku oka).



Během dalšího týdne, tedy toho druhého, mi z každého oka vypadlo po dvou až třech řasách. 



Tady je vidět, že mi řasy ve vnějším koutku padají. Zřejmě je to dáno i růstem mých řas, které trčí směrem dolů. Pak jsem ještě zjistila, že několik umělých řas mi kosmetička slepila k sobě, takže by to mohlo být i tím. 

ŘASY PO TŘECH TÝDNECH

nenalíčené




Řasy odrůstají, spolu s mými. Během třetího týdne vypadalo o něco více řas, než v předešlých týdnech.


Opravdu jsem si všimla, že několik řas na oku mám slepené k sobě, což pak při odrůstání dělá neplechu. Nejsem si jistá, ale to by se asi nemělo stávat, že? Kosmetička by to měla ohlídat, aby se řasy neslepily k sobě..., co myslíte?




A to mi dokonce vypadly řasy, kde byly slepené tři dohromady!

nalíčené






Řekla bych, že po prvním týdnu je hezčí, když řasy přejedete řasenkou, tím zabarvíte ty své do černé a nebude tak patrné, že máte nalepené (umělé řasy). 

ŘASY PO ČTYŘECH TÝDNECH



Tento týden už to začalo vypadat dost blbě, jak je patrné na fotkách. Dokonce mě na jednom oku trápil slepený trs řas, který prostě né a né odpadnout. 



Vidíte ty slepené řasy? 

Už jsem se chtěla umělých řas opravdu zbavit, tak jsem sáhla po ricinovém oleji a začala jím řasy mazat a doufala, že se odlepí od mých. Bohužel to nefungovalo. 



Na fotu je několik vypadaných řas a jde krásně vidět, jak jsou ty umělé nalepené na těch přírodních. 

Od kamarádky jsem se dozvěděla, že by se při lepení řas měl používat takový balónek, kterým kosmetička řasy "profukuje", aby lepidlo lépe zaschlo, řasy se nelepily k sobě a vydržely déle. Prý by se to mělo dělat vždy, když se nalepí jedna řasa. Mám pocit, že tam kde jsem byla já, nic takového kosmetička nedělala.

Balónek můžete vidět např. v TOMTO VIDEU.

Když jsem shlédla pár videí na youtube, tak opravdu nechápu, jak mi mohla kosmetička lepit řasy jednou rukou a v druhé držet telefon a vykecávat se! Jsem opravdu naštvaná! Pokud si je budu chtít nechat nalepit znovu, určitě si vyberu salón, který bude mít jen ty nejlepší reference. Ale popravdě... vůbec už po řasách netoužím, je to opravdu hezké jen chvíli a navíc to má i svá rizika. Můžete mít alergickou reakci na lepidlo, dostat do oka nějakou infekci, určitě to pro řasy není nic dobrého a můžete si poškodit ty své. 

Nalepené řasy mi několik lidí pochválilo, někdo je zas ani nepostřehl. Chci teď na vás trochu apelovat, pokud máte své řasy pěkné, nebo si umíte na nějakou příležitost umělé řasy nalepit, opravdu zvažte to, zda budete chodit každé tři týdny ke kosmetičce na doplňování a platit za to min 300,- korun. Nemluvě o první investici do nových, která se pohybuje cca 500 a výš, pokud nemáte nějakou slevu apod. Dále se podívejte na foto výše! Takhle blbě to bude vypadat, až se jich budete chtít zbavit! 


Ráda bych, kdyby jste se podělili v komentářích o vaše zkušenosti s nalepenými řasy touto metodou. Nebo čímkoliv, co vás k tomuto tématu napadne. A pokud někdo víte, jak řasy odlepit, tak to velmi vřele uvítám :-)

PŘIDÁNO PO ZVEŘEJNĚNÍ

Když jsem zveřejnila článek, měla jsem ještě pár nalepených řas a toužila je dát dolů. Povedlo se mi to kokosovým olejem. Když jsem viděla moje řasy, chtělo se mi brečet, asi 14 dní jsem se nechtěla líčit, jelikož mé oči vypadaly jako opelichaná kuřata. Zničené řasy od lepidla, holá místa...MRKNĚTE NA FOTO!




:-( Trvalo dlouho, než se řasy vrátily do původního stavu, řekla bych dva měsíce minimálně. 

30 komentářů:

  1. Ty řasy vypadávají sami, no hold kdo na to má tak aby každý mesíc chodil na doplňování :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že vypadají, ale už se mi to nelíbí a ráda bych je hned odlepila.

      Vymazat
  2. Ahoj, od jaké značky jsou řasy?
    Jediné lepidlo na prodloužení řas, které po oleji pustí (asi tak za 30min - odstraňovačem to jde za 10), jsou Extreme lashes (jsou to ty původní, co byly vymyšleny a jejich lepidlo dokonce se dá sloupnout a i právě třeba dát dolů olejem) - sama je nosím a měla jsem i jiné značky, takže mam přehled

    o EL jsem psala tři články :) - sekce řasy

    Blondies z My Blond World


    Jinak lepidlo by se kosmetičce rozhodně dostat nemělo- to svědčí podle mne o "kvalitě" práce + ty slepené řasy a o tom, jak je zkušená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      jsou to řasy Blink lashes. Tak opravdu nevím, čím to dostat dolů? A s výkonem práce paní kosmetičky jsem opravdu nešťastná a navíc si ani nepovídala, to bylo děsný ticho! A přitom jsem se jí ptala na otázky okolo těch řas, např. na to, zda se řasy vybírají i podle toho, jaké má své řasy klientka a ona mi řekla, že záleží na klientce, které si vybere. A pak jsem zase slyšela, že by kosmetička měla poradit jaké řasy nalepit, že to není jen tak... Vždy mi prostě stroze odpověděla a zase to ticho!

      Vymazat
    2. no nejlepší jsou Extreme lashes - ty nosím už 4 roky a jdou bezvadně dolů (o prázdninách nejsem většinou v čr, ale někde v zahraničí a nechodím na doplnění a až mi opadaj, tak je sundám odličovacím olejem - sice to trvá dýl než profi odstraňovačem, ale jdou dobře dolů)
      takže v tvém případě, když to nejde dolů - což se ani nedivim, tak si kup ten odstraňovač, pač ty řasy asi ani nepůjdou sloupnout a jenom by sis je vytrhala
      http://academycreative.cz/index.php/prodluzovani-ras/odstranovac-prodlouzenych-ras-blink-lash-stylist-10-ml.html

      Jinak většinou to chodí tak, že řekneš délku a jaké bys chtěla zakřvení a řasařka najde kompromis, aby ti to sedlo :)

      Jinak, sli si měla slepené řasy a lepidlo v očích, tak bych už kní rozhodně nešla - rozhodně to neumí

      Vymazat
    3. Hned jsem si precetla všechny tvoje clanky o rasach a nestačím se divit, jak velky rozdíl je v rasach a salonech. A rozodne bych uz nesla tam,kde jsem byla. Moc dekuji za rady :-)

      Vymazat
    4. maličkost, mi taky trvalo, než jsem našla to pravé (taky mám zkušenost např. s luxus lashes a nemůžu ani cítit špatně udělané řasy :))

      Vymazat
    5. Tak už je mám dole, dostala jsem je dolu kokosovým olejem, ale bohužel jsem o několik svých řas přišla a zbylé jsou dost zničené od toho lepidla :-( Mám teď oči vypadající jak opelichané kuře :-/

      Vymazat
  3. Uplne super prispevok dakujem ti za neho, lebo si mi usetrila peniaze a vyplakane oci. Neviem co som cakala, ze ako vlasy odpadnu ale myslela som, ze nejako prirodzene. Na tych fotkach je dost vidno ze ti vypadalo vela tvojich vlastnych rias co by mna strasne stvalo :( Sice bol ten efekt pekny ale pomerne kratku dobu, urcite by som nemala peniaze na to, aby som chodila na doplnanie kazde dva tyzdne :(
    myslis ze si ich este niekedy das?

    Inak ak mas rada NIIVEA mliecka pozyvam ta na giveaway o uplne novinky tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jsem ráda, že jsem někomu ulehčila rozhodování. Opravdu musím říci, že jsem řasy chtěla na ples, zkusit, jaké to bude. Hezké to bylo možná tak první dva týdny a pak to vypadalo děsivě. Teď mám na očích tak polovinu řas, a to co mi zbylo, je v příšerném stavu :-( zničené od toho lepidla. Budu si muset nějaký čas počkat, až se mi to vrátí do původního stavu a rozhodně na řasy (metodou lepení řasa na řasu) už nepůjdu. Umělé řasy si umím nalepit sama, takže už jen jednorázové lepení umělých řas, nic víc.

      Vymazat
  4. Je mi strašne lúto, že si musela stratiť aj vlastné riasy :/ Kika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :'( no abych pravdu rekla, nechce se mi ani moc licit, kdyz nemam co... Jsem z toho smtna.

      Vymazat
  5. Veru, nebuď smutná, žes to zkusila :) Řasy se obnoví, máš zkušenost a hlavně je z toho super "recenze" :)

    Mě úplně dostává rozdíl mezi tvými "nahými" řasami a řasami natočenými kleštičkami. Odkud a za kolik máš kleštičky, já mám pocit, že ty moje vůbec nefungují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli,uz tak jsem mela rasy 0 a ted mam -1,opravdu znicene a o nektere jsem i prisla.Hold musim pockat,nez se obnovi a dorostou. A bez klesticek ani ranu:-D Mam je od Nosálové z drogerie tam na Krušnohorské. A mam je uz od základky, měním tam jen gumicky. A ty klesticky nepotrebujes!

      Vymazat
  6. Mně to připomíná můj experiment s prodloužením vlasů :). Už nikdy víc žádné přilepování čehokoli na cokoli mého vlastního :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem slyšela, že to prodlužování vlasů také není žádná sláva pro naše vlasy. Já mám clip in vlasy a myslím, že je to lepší investice, než si je nechat prodloužit. A to samé platí i o umělých nehtech, kdysi jsem je měla 3 měsíce a potom jsem měla své nehty jak papírek, nemohla jsem si pak vymáčknout ani pupínek.

      Vymazat
  7. Ja byla na řasách tak 5 let zpět.. byly nepříjemné, tahaly, bodaly do oka... vzdy pri aplokaci to palilo do oci.spodni se lepily k vrchnim, tak kolikrat musela odstrihnout. no ale vypadalo to krasne, tak jsem na ne chodila asi 4 mesice. Ale pak uz jsem mela svoje tak otrhane, ze nebylo na co lepit a prestala jsem chodit. Ted jsem byla pred rokem u jine a bylo to to stejne. Takze po tydnu jsem to nevydrzela a otrhala. Koupila jsem si dost drahe serum na rasy a vypadaly zase nadherne. No ale dozvedela jsem se, ze to na ocich vubec nema byt citit a ze mi to delaly nejaky amaterky. Tak jdu ve stredu na dalsi pokus. :D ano jsem neponaucitelna :D ale tuto pani mi doporucilo vice lidi a ma i nejaky certifikat, ze se obsadila mezi 10ti nejlepsimi na nejake soutezi. Tak doufam, ze ted uz budu spokojena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi odvazna, ja uz bych nesla, i kdyby to byla nejlepsi kosmeticka na svete. Ale dej vedet, pokud to bude jiny než pred tim :-)

      Vymazat
  8. Tak jsem nadsenaaaa :) pani je opravdu profik. Za hodinku mela hotovo. Rasy mam i po tydnu stale krasne. Ale hlavne opravdu o nich nevim :) pripadam si jako bych mela vlastni. Nikde nic nestipe, nereze, nepali, neboda... opravdu veliky rozdil. Ani primo po aplikaci to nestipalo, coz jsem byla opravdu prekvapena :) uz se tesim za 3 tydny na dalsi navstevu a rozhodne v tom budu pokracovat. Ted uz vim, ze to co jsem mela predtim, bylo opravdu spatne a neprofesionalni.Tyto rasy jsou na omak i mnohem mekci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, že by to opravdu nekdo umel... Ja po te me zkusenosti uz nikdy nepujdu. Hold si odvaznejsi nez ja :-D

      Vymazat
    2. Mám tu samou negativní zkušenost,křížení řas,shlukování,upadávání...jen mě to obtěžovalo a ve finále mi moje řasy odešly s těma umělýma,takže jsem neměla žádné.Už nikdy víc,byl to děs a tolik práce kolem toho...

      Vymazat
  9. Tak rasy mam ctvrty tyden a porad jsou pekny i kdyz uz proridly. Skoda ze sem nejde hodit foto. Porad to vypada koukatelne i bez doliceni rasenkou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mi pošli foto do mailu, ráda se podívám, jaké to máš :-)

      Vymazat
  10. Uz jsem byla na doplneni, tak priste. :) uz jsem byla i odvaznejsi a dala si delsi rasky

    OdpovědětVymazat
  11. Ja nosila rasy rok a pul. A ted uz je to 7tydnu od posledni aplikace a nechavam je odrust a je to sileny. Jsem na tom stejne jako vetsina, rasy mam znicene, slabe, polamane. Par ras ne a ne slezt, kazdy vecer je mazu olejem, ale i tak jsem je musela pristrihnout, aby to nebyl takovy extrem... Za me uz nikdy! To same gelove nehty, po sundani trvalo nekolik mesicu nez se moje nehty zpevnily a byly jako driv.... Ted kupuju rasenku za rasenkou a zkousim, ktera bude na to moje nic nejlepsi, nejdou totiz ani namalovat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po té jedné zkušenosti mi to fakt stačí! Už nikdy a ani gelové nehty, ty jsme kdysi měla asi tři měsíce a katastrofa. Není nad to mít vše své a přirozené, i krátké, upravené nehty vypadají velmi dobře a když si řasy natočím kleštičkami a použiji nějakou dobrou řasenku, tak i to moje nic, vypadá celkem obstojně :-D
      A jak jsem měla ty zničené řasy...to jsem se neměla chuť ani líčit, protože nebylo co...

      Vymazat
  12. Ahoj Veroniko,
    umělé řasy jsem nosila tři roky a teprve otěhotnění mé šikovné řasařky mě donutilo je sundat. Nechtělo se mi do toho, prože bylo vidět, že jsou slabé, i když ne zničené. Ale jsem ráda, že jsem je sundala a už neuvažuji o nových. Sice moje řasy byly po sundání krátké a slabé jako nítěnky, ale už je to tři měsíce a je vidět zlepšení. Pomáhám si i ricinovým olejem a něco na tom bude. Každopádně se musím víc líčit a postupně přicházím na chuť linkám, kleštičkám a řasenkám a dá se to. Sice bylo super ráno vstát a de facto jít, ale za to to asi nestálo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Káťo,
      ty jo...tři roky, to je dlouhá doba. Ricinový olej je dobrý, mám ho doma taky a když si vzpomenu, řasy tím namažu a jednou se mi povedlo mazat si ho každý den a musím uznat, že jsem řasy měla lepší. Mně přišlo, že i když jsem řasy měla, musela jsem se stejně nalíčit, protože nejsem výrazný typ, tak by na mně jen výrazné řasy vypadaly blbě... No jsem ráda za zkušenost a už nikdy :-)

      Vymazat
  13. Vůbec se nedivím, že sis řasy/jak umělé tak přírodní/ zničila, když si na to dala řasenku. Na těch fotkách jde vidět, že jsou řasy slepené právě řasenkou. Není možný, abys měla přes týden řasy každou zvlášť a najednou všechny přilepený k sobě. A pokud se těch řas chcete zabavit tak to prostě doma samy nedělejte. Kosmetička vám je odstraní profesionálně. Já měla řasy 4 roky v kuse, rozhodla jsem si je sundat skrz dlouhodobou dovolenou a abych řekla pravdu bála jsem se po těchhle článcích. Ale moje řasy byly naprosto v pořádku. Jen holt nemám tak dlouhé jako umělé. Pokud nemáte kvalitní a šikovnou kosmetičku, tak na to nechoďte a nepomlouvejte praci VŠECH!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepomlouvám práci všech, jen jsem se zmínila, že kosmetička, která mi to dělala, měla absolutně neprofesionální přístup. A také mi k tomu, jak mám o řasy pečovat nic moc neřekla, kdybych věděla, že si je můžu přijít odstranit k ní, tak bych to udělala. A že se na to nesmí dávat řasenka...to by mě vůbec nenapadlo. Znám spousty holek, co si na to řasenku dávají. Je mi jasné, že pro kosmetičky je to živobytí a ženy na to chodí, já už bych si to nenechala dát, protože mi to prostě nevyhovovalo. Tak aspoň je vidět, že jsou kosmetičky, které to umí a klientce řeknou, jak se o to mají starat.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)