pátek 16. května 2014

SPOTŘEBOVÁNO

SPOTŘEBOVÁNO
9. díl


1. L´oréal Elnett Satin lak na vlasy, extra silná fixace 300 ml
Už nikdy více tento lak! Smrdí a slepuje vlasy, nejhorší lak, co jsem kdy vyzkoušela. 

2. Schwarzkopf Taft velmi silná fixace 275 ml
Mamka tento lak na vlasy koupila v Německu, takže nevím, zda je dostupný i u nás, ale budu to muset zjistit, protože je pro mě zatím nejlepší lak na vlasy, který jsem měla. Hezky voní, výborně fixuje vlasy tak, že nemáte na hlavě krustu a vlasy se neslepují. Dají se i dobře vyčesat a nezanechává žádný bílý povlak. Pro mě TOP! 

3. Dove vyživující sprchový gel, kokosové mléko a květy jasmínu 250 ml
Spíše květinová vůně, konzistence podobná tělovému mléku, krásně jemný a pokožku nevysušoval, jako je tomu u většiny "sprcháčů". Opravdu radost se s ním mýt. 

4. RYOR bylinné tonikum pro normální a smíšenou pleť 200 ml
Co píše výrobce: Tonikum je nezbytné použít pro ranní čištění a večerní dočištění pleti, její hydrataci a osvěžení během dne. Večerní čištění se skládá ze dvou částí - 1. pleťovým mlékem čistícím pro normální a smíšenou pleť nebo dvoufázovou odličovací emulzí, které odstraní make-up a běžné nečistoty a 2. dočištění bylinným tonikem pro normální a smíšenou pleť, které odstraní pot a zbylé nečistoty. Dermatologicky testováno.
Tímto textem chce prodejce, aby si kupující koupili další produkty na čištění pleti, aby to bylo komplet :-D Moje čištění pleti spočívá večer jen v odličovači očí (když jsem nalíčená) a micelární vodou, čistící mléka se mi vyhýbají obloukem, ani nevím proč. Používáte odličovací mléka?
Zpět k toniku, lehké zabarvení do žluta, bylinná vůně, jako když si děláte sypaný bylinný čaj, pleť nevysušovalo, lehce vyživovalo. Tonikum jsem používala před líčením, jelikož by obecně tonika měla uzavírat póry. 

5. Alnatura kokosový olej 220 ml
Kokosový olej se stal mým miláčkem! Kokosovou vůni zbožňuji, asociuje ve mě Vánoce, když se pečou kokosky. Tento olej je primárně určený na vaření, smažení a pečení, ale já ho patlala na své tělo. Olej je získaný z prvního studeného lisu a vyznačuje se exotickou příchutí. Olej je v tuhé formě a rozpouští se zhruba při 24 stupních, takže je lepší ho skladovat na stinném místě nebo v lednici. Tento olej se stal pro mě jedničkou na suchou pleť, nepoužívala jsem během té doby žádné jiné tělové mléko, protože kokosový olej je prostě TOP. 
Pěkný článek o kokosovém oleji napsala Lucie Rendlich z blogu styleoflucieredlich.blogspot.cz a článek je TADY. Mimochodem, Lucčin blog jsem objevila nedávno a od té doby ho sleduji pravidelně, moc se mi líbí a její outfity jsou inspirativní. 
Olej jsem koupila v Dm za cca 110,-Kč a kdo z vás má členskou kartu, za 150 bodů je knížečka, ve které je sleva 25% na výrobky značky Alnatura, pokud koupíte 3 a více kusů. Bohužel jsem byla už v několika DM prodejnách a kokosový olej od Alnatury, který vyjde na 100 ml ze všech kokos. olejů nejlevněji, je momentálně nedostatkovým zbožím. Tak čekám a snad se dočkám. Mimochodem, kokosový olej je skvělý i pro relaxační masáže! Vřele doporučuji. Co vy a kokosový olej? Prý se dá použít i jako maska na vlasy, ale to jsem nestihla vyzkoušet. Sečteno a podtrženo, kokosový olej má více využití a je skvělý! 

6. Vitar vazelína 134 ml
Jemná bílá vazelína v lékopisné kvalitě, neparfemovaná, s vitamínem E, vhodná i pro dětskou citlivou pokožku. Vazelínu jsem používala na velmi suchá místa, na vyrážku, která se mi udělala na noze na nártu a když jsem si barvila obočí, tak jsem si ji natřela pod obočí, abych si nenabarvila kůži. 

7. Sensodyne rapid 20 ml
Vzoreček jsem dostala od zubařky, jelikož jsem zjistila, že mám odhalený krček a zub se stává citlivým, někdy to pociťuji více, někdy zase vůbec. Ale sama za sebe mohu potvrdit, že pasta ulevuje od bolesti.
Výrobce píše: Pro rychlou úlevu od bolesti nejprve vymáčkněte malé množství pasty na špičku prstu a jemně masírujte citlivý zubní krček po dobu 1 min. 

8. Bahno z mrtvého moře
Bahno jsem kupovala ZDE  na webu fler.cz a prodávající píše: Bahno z Mrtvého moře má skvělé čisticí, léčebné, pěsticí a regenerační účinky na pokožku. Obsahuje velké množství minerálů a stopových prvků, které na pleť působí blahodárně, vyživují ji a zlepšují její kondici. Odstraňuje z kůže toxiny a odumřelé buňky, povzbuzuje její metabolismus a prokrvení. Vyrovnává pH pokožky, zjemňuje ji, projasňuje a vypíná. Je také velice účinné při různých kožních problémech jako je akné, lupénka, dermatitidy, ekzémy atd.
Použití:
Pro kosmetické účely (jako pleťová maska): Trochu bahna aplikujeme v tenké vrstvě na očištěný obličej. Necháme působit 10-15 minut a pak vlažnou vodou smyjeme. Používáme 1x týdně.
Pro léčebné účely: Trochu bahna aplikujeme v tenké vrstvě na postižená místa, necháme působit 10-15 minut. Používáme 1x denně (příp. 1x za 2 dny), dokud se problém nezlepší nebo nevymizí.
Bahno je cítit sírou, což zrovna není nic extra, ale dá se to vydržet. Aplikovala jsem ho pouze na T zónu, jelikož bahno dost vysušuje. Asi bych ho doporučila někomu, kdo má mastnou nebo problematickou pleť. Ale pozor, když ho dáte na nějakou otevřenou ranku, dost to štípe. Jelikož já mám pleť normální až suchou, dost mě to stahovalo a vysušovalo, musela jsem potom pleť dostatečně hydratovat pleťovými krémy. Ale myslím, že pokožku to hezky vyčistilo a vypnulo. 

Co jste naposledy vypotřebovaly a museli si to jít znovu koupit? 

10 komentářů:

  1. Ja mam doma klasicku vazelinu z DM a neviem ju minut uz asi dva roky a to ju pouzivam denne :) ale je to super vec!


    Posledny den giveaway o vlasovy balicek tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme doma ještě měsíčkovou od Baley, je pravda, že ubývá pomalu, jelikož s ní mažu opravdu jen suchá místa.

      Vymazat
  2. Kokosový olej jo? Doufám, že ale jeho užití v kuchyni se vyhýbáš!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, kokosák je nejlepší! Dnes jsem byla v DM a pořád ho nemají :-/ jsem smutná, už mi chybí...láska moje. Neboj, do kuchyně ani nepáchnu a oleji na pánvi se vyhýbám vždy velkým obloukem.

      Vymazat
  3. Děkuji za zmínku o mém blogu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Už si vážně musím pořídit kokosový olej! :)

    OdpovědětVymazat
  5. s tím kokosovým olejem souhlasím, je skvělý!


    www.thetasteofviolet.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)