neděle 30. června 2013

Spotřebováno

SPOTŘEBOVÁNO
3. díl

1. Tělové mléko Balea. Bohužel český popis se sloupal, takže vám neřeknu, co tohle mléko obsahuje. Kupujeme ho pořád a já ho používám denně. Je hodně hutné, takže dá práci ho dokonale rozetřít, je velmi mastné a déle se vstřebává, ale na mou suchou pokožku ideální.

2. Kokosový šampón Schauma od Schwarzkopf. Mám ráda kokosovou vůni ať už je to šampón, krém nebo mýdlo.

3. Palmolive sprchové mléko s výtažky z květu mučenky a aloe vera. Už jsem měla jedno tekuté mýdlo s vůní mučenky, ale tohle voní více po tropickém ovoci, což je v tomto období na místě.

4. Pokud chcete zažít osvěžení ve sprše a přenést se do tropických dálek, pořiďte si tento „sprcháč“ od Baley s vůní brazilského manga. Je úžasný!

5. Masážní balzám proti striím a celulitidě od Dermacolu jsem dostala jako dárek k jednomu nákupu na internetu. Ke krému byl ještě zpevňující sprchový gel, který mi stále leží ve skříni. Je velmi cítit eukalyptem a má trochu chladivý účinek. Nepoužívala jsem ho pravidelně, ale když už, tak jsem použití spojila s masáží nohou. Nevím, zda je to účinné či ne, ale jako možná prevence by se to dalo používat.
Co píše výrobce: Masážní balzám proti striím a celulitidě obohacený jojobovým olejem a eukalyptovou silicí, které napomáhají zlepšit vzhled pokožky a dodávají okamžitý pocit svěžesti. Vyvážený komplex účinných látek omezuje možnost vzniku strií-pajizévek a přispívá ke snížení výskytu celulitidy. Pravidelnou masáží se zlepšuje krevní oběh a oživuje se unavená pokožka. Používejte dlouhodobě a kombinujte s pravidelným cvičením. Masáž provádět 1 - 2 krát denně po dobu cca 5 minut. Hypoalergenní.

6. Melounový tělový sprej z Avonu voní jako melounová žvýkačka Huba Buba. Voní jen chvíli a hlavně po nastříkání je hrozně moc cítit alkohol.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře :-)