středa 5. června 2013

RYCHLOVKA
-3-

Dostalo se mi do ruky další číslo časopisu Čili Chili a opět je v něm obrázková story, tentokrát na téma POSLEDNÍ HOLKA NA ZEMI. Název je opravdu vystihující. Blogerka, jež je hlavní aktérkou foto snímků, se neřídí aktuálními módními trendy, má velmi osobitý, extravagantní styl oblékání, v podstatě jí je jedno, co má na sobě, ať si ostatní říkají, co chtějí… na sebe si může vzít cokoliv, když je ta - POSLEDNÍ HOLKA NA ZEMI.
Pokud se podíváte na její blog → tady, tak zjistíte, že je ve skutečnosti taková, jako v časopise. Modré vlasy a obočí, na krku masivní náhrdelníky vlastní výroby, některé kousky ze sekáče skombinuje s ledasčím a nakonec boty z jiné planety nebo snad z minulosti…?!

Mrkněte na její blog a možná si pak řeknete, co jo komu do toho, co mám na sobě! Líbí se mi to, chci to nosit, tak to prostě budu nosit! :-)

Trochu odbočím, ale že by se vracelo jaro? Venku je krásně a já mám hned lepší náladu. Tak si užijte krásný "sluníčkový" den!
PAPA


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře :-)