sobota 15. června 2013

Spotřebováno

SPOTŘEBOVÁNO
2. díl
Je tu dalších pět výrobků, které jsem spotřebovala.

1. Gel na holení z Kauflandu. Už jsem se zmiňovala, že mám raději gely než pěny, lépe se mi roztírají. Nejsem v tomto případě nějak náročná, tenhle gel mi stačí a určitě je cenově dostupnější než nějaké od Gillette apod. Ještě bych řekla, že podle vůně je spíše koncipován pro muže, ale mně to nevadí.

2. Šampón pro všechny typy vlasů od Avonu. Dostala jsem ho k Vánocům ještě s kondicionérem a sérem na suché konečky vlasů. Musím říci, že v zimě jsem měla velmi suché vlasy a tento šampón mi hodně pomohl, ale po 14 dnech používání se mi začali mnohem rychleji mastit vlasy, takže jsem ho musela vystřídat a začít používat zase po nějakém čase. Samozřejmě šampón už je vypotřebovaný a kondicionér se sérem je ještě přes půlku plný. Zbylé dva výrobky používám, když mám pocit, že mám vlasy zase suché a poničené. A poslední věc, krásně voní.

3. Sprchový gel od Baley s vůní čokolády a fíků. Tuto vůni bych mohla fetovat :-D opravdu velmi zajímavá vůně, připomíná mi to sladkosti a cukroví. Už je to asi páté vypotřebované balení a věřím, že není poslední. V DM cca 30,- Kč.

4. Pleťové mléko od Baley pro všechny typy pleti. Co píše výrobce: Čistící pleťové mléko s obsahem provitaminu B5 a olejem z meruňkových jader je určeno pro velmi jemné čištění všech typů pleti. Lehká emulze důkladně a šetrně odstraňuje z pleti a očního okolí nečistoty a make-up. Zvláčňuje a udržuje přirozenou rovnováhu vlhkosti pleti a nezanechává mastný film. Pleť bude hydratovaná a udrží si přirozenou rovnováhu.
Já na správné čištění pleti nejsem takový pedant, většinou se nejdřív umyji vodou a pak jen dočistím micelárkou. Vím, že by se to dělat nemělo, ale pokusím se polepšit. Toto čistící mléko jsem používala hlavně, když jsem měla výraznější make-up na očištění očního okolí. Do očí štípe a má dost výraznou vůni, kterou bych na obličeji nesnesla, takže zase přišla na řadu voda a micelárka. A že nezanechává mastný film…? Zanechává, přece jen je to mastný krém.

5. Tělový deodorant od Adidasu - Fresh Escape. Podle vůně bych tento deodorant používala spíše jako tělový sprej (něco jako Axe), protože vůně je dost výrazná a nedá se použít po holení, dost štípe a pálí. Neobsahuje aluminium. Asi každý slyšel tu teorii, že aluminium může způsobovat nádorová onemocnění. No můj nový deodorant aluminium obsahuje. Budu si o tom muset něco přečíst, abych byla chytřejší.

Tady jen foto všech tří přípravků na vlasy od Avonu, o kterých jsem psala výše.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře :-)