pondělí 1. července 2013

Nákupy a novinky

NÁKUPY A NOVINKY
ČERVEN

Jelikož toho za červen bylo opravdu dost, dnes tu bude jen kosmetika. Berte to jen jako výčet, detaily nechám na samostatné články.

DEKORATIVKA
Famous kosmetika objednaná z famousmakeup.co.uk.
Když jsem objednávala, byla akce vše za polovinu. A teď koukám, stále tam jsou slevy. Nejvíce nadšená jsem z bronzeru, jestli budu ještě někdy objednávat, určitě to bude další odstín Shimmer bricku. Nebudu prozrazovat více, protože chystám recenzi.


Další internetový nákup tentokrát na elfkosmetika.cz.
Hrůza, hrůz, když mají někde slevy, berete i to, co nutně nepotřebujete…ach jo. Takže šup do košíku, další, další, další a sešla se nám pěkná sbírka. Brala jsem jen věci za 27,- korun, abych se necítila tak provinile.

DROGÉRKA

1. Intima gel z Avonu 60,-Kč.

2. Zubní pasta Pearl Drops s bělícím účinkem z DM ve slevě 42,-Kč

3. Zubní nit z DM. Tam kam se nedostane kartáček -  je to super pomocník.

4. Výživný krém s měsíčkovým olejem (Rossmann 79,-Kč)

5. Noční krém s extraktem z červených hroznů (Rossmann 79,-Kč)

Ještě jsem měla ten úžasný sprchový gel od Baley s vůní brazilského manga, ale už je vypotřebován a já si budu muset pro další.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře :-)