sobota 28. února 2015

VÝZVA S AVONEM

3 BOŽSKÉ RTĚNKY ULTRA COLOUR INDULGENCE 


Ahoj "rtěnkomaniačky", 
zapojila jsem se na portálu blogerky.cz do výzvy s Avonem a obdržela tři krásné rtěnky na vyzkoušení. Netuším, zda zbylých 29 blogerek dostalo stejné odstíny jako já, ale já mám právě tyto: foto níže 


Co se o rtěnce můžete dočíst?
Má gelové složení, SPF 15, rty by měla hydratovat a slibuje střední až plné krytí. 


PINK BLOSSOM


foto Alena Legnerová 


TAWNY ROSE


foto Alena Legnerová

DAFFODIL PETAL 


foto Alena Legnerová



Jak je vidět na fotkách, barvy nejsou nijak řvavé, mají spíše střední krytí. Díky gelové konzistenci se krásně nanášejí na rty. 



Balení rtěnek se mi líbí moc a černá se stříbrnou je, podle mě, elegantní kombinace. 

Bohužel jsem rtěnky nestihla otestovat během každodenního shonu, takže výdrž nemohu hodnotit. Jelikož se jedná o hydratační rtěnky, tak bych nečekala skvělou výdrž, ale neměla bych jim to za zlé, pokud rty budou hebké a vláčné. Co mohu hodnotit, jsou barvy. Všechny tři jsou nositelné, nejvíce mě zaujala barva tawny rose, která mi přijde jako skvělá nude barvička, použitelná k jakémukoliv líčení. 

SPF 15 je další plus a barvy pink blossom a daffodil petal v jarních a letních měsících oceníte, jelikož vašim rtům dodají šťávu. 

Myslím si, že jsou to takové rtěnky, které hodíte do kabelky a vytáhnete je klidně místo balzámu na rty. A to já dělám dnes a denně, takže u mě v kabelce vždy místo najdou! :-) 

Děkuji zastoupení Avonu, za zaslání rtěnek, moc mě to potěšilo a mají v mém kosmetickém kufříku platné místo. 

Co vy, unosili byste takové barvičky? 

10 komentářů:

  1. Naprosto souhlasím, že se dají mazat jako balzám, protože na rtech jsou opravdu příjemné, a to i na moje extrémně vysušené rty, které si u normálních rtěnek žádají balzám na rty :) Jinak barvy jsou super, já měla jen tu pink blossom, ostatní jsou jiné :)
    hairOCD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem, že jsi dostala jiné odstíny... mně se moc líbí tawny rose, to je taková pěkná nahatá barva :-) teď si ji dávám na rty a jdu na jednu narozeninovou oslavu, tak uvidíme, kolik toho přežije, protože, tam to bude žranice :-D

      Vymazat
  2. Jééé trošku ti závidím ty odstíny,já dostala dvě celkem výrazné růžové a sytě červený,což zrovna moc nenosím xD :),mimochodem máš krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mně by nevadily ani ty odstíny, co máš ty, ráda nosím výrazné rty. A děkuji za pochvalu fotek, těší mě to :-)

      Vymazat
  3. Takove pekne jemne odstiny.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jsou pěkné, krásně nositelné i ta oranžova, protože není tolik sytá.

      Vymazat
  4. Máš krásné odstíny, mně přišla docela divočina, ale to je právě to, co mám u rtěnek ráda! Takže spokojenost :D
    Jedna rudá, jedna fuschiová, a jedna světlejší růžová... Už se těším, až je pořádně ozkouším :)
    Na mém blogu právě probíhá giveaway o náhrdelník, budu ráda, když se podíváš a třeba i zapojíš :)
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pozvání do soutěže. Jestli budeš mít příspěvek s těmito rtěnkami, tak pošli odkaz :-)

      Vymazat
  5. Jsou velmi pěkné. :-)
    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)