úterý 24. února 2015

ALPRO VÝZVA

ALPRO
TESTOVACÍ BALÍČEK


Ahoj všem,
na portálu blogerky.cz, jsem se přihlásila do Alpro výzvy, byla vybrána a obdržela testovací balíček, který obsahuje pět produktů, ze kterých mám něco vyčarovat. V tuto chvíli bych chtěla být čarodějkou a lusknutím prstů něco uvařit, jelikož v kuchařském umu jsem teprve začátečníkem.

Alpro pro mě není neznámou, na blogu mám shodou okolností už dva recepty, v jednom z nich je v hlavní roli sojová smetana, v druhém rýžový nápoj.

1. RECEPT NAJDETE ZDE
2. RECEPT NAJDETE ZDE

A co bylo v balíčku?

  1. kokosový nápoj
  2. mandlový nápoj
  3. sójová smetana
  4. čokoládový nápoj
  5. ovesný nápoj 




SNÍDANĚ

JÁHLOVÁ KAŠE S BANÁNEM A KIWI



Příprava jedné porce:
Do kastrůlku nalijte půl hrnku ovesného nápoje Alpro, přidejte pět lžic jáhlových instantních vloček, špetku skořice a nechte asi 2-3 minutky povařit, než kaše zhoustne. Stáhněte z plamene, přidejte nakrájený banán a kiwi a oslaďte medem. 

Stejným způsobem si můžete připravit i ovesnou či pohankovou kaši. Pokud máte rýžové vločky, můžete použít rýžový nápoj Alpro, aby to chuťově ladilo :-) Do kaší si dejte jakékoliv ovoce, tady je těch možností opravdu nepřeberné množství. 

Já osobně sladké snídaně miluji a teplé kaše s ovocem jsou pro mě TOP. 

SLADKÉ MLSÁNÍ


KOKOSKY


Příprava:
Do kastrůlku si nalijte 250 ml kokosového nápoje Alpro, 2 lžíce javorového sirupu a dvě lžíce škrobu (já použila bramborový). Míchejte na plameni až do zhoustnutí, pak sundejte ze sporáku a přidejte semínka z vanilkového lusku, špetku soli a 300 g strouhaného kokosu. 
Předehřejte si troubu na 180 stupňů, na plech si dejte pečící papír a začnete tvořit kokosky, pečte asi 10 až 15 minut. 



Kokosky před šoupnutím do trouby posypte kokosem. 

OVESNÉ SUŠENKY



Příprava:
Do misky dejte osm lžic rostlinného oleje, 50g ovesných vloček, 110g nadrcených ovesných vloček, špetku kypřícího prášku, 6-8 lžic javorového sirupu a trochu ovesného nápoje Alpro, tolik aby vznikla dobrá konzistence k tvoření sušenek. Na plech si dejte pečící papír, vyskládejte na něj hrudky z těsta a pak mokrou lžící tvarujte sušenky. Troubu si předehřejte na 170 stupňů a pečte asi 10 minut. 
Do těsta můžete přidat různá semínka, ořechy, kousky čokolády apod., podle vašich chutí :-) 


OBĚD

GRATINOVANÉ BRAMBORY S PÓRKEM


Já si k bramborám přidala karbanátek a zeleninu :-), ale pokud držíte dělenou stravu, gratinované brambory s pórkem jsou výborné i samotné!
Příprava:
Do pekáčku vrstvěte plátky brambor, které osolte, opepřete a posypte nakrájeným pórkem. Opět pokládejte plátky brambor a vše opakujte...nakonec zalijte sojovou smetanou Alpro. Já jsem na jednu porci použila tři středně velké brambory, kousek pórku a jednu polovinu smetany. Troubu si předehřejte na 180 stupňů a pečte cca 30 minut. 


Brambory můžete dělat zase na sto různých způsobů, přidat třeba brokolici, šunku a nivu, to je také moje oblíbená kombinace :-) 

VEČEŘE

MANDLOVÁ KRUPICOVÁ KAŠE 


Příprava jedné porce:
Do kastrůlku nalijte půl litru mandlového nápoje Alpro, přidejte čtyři lžíce krupice, dvě lžíce třtinového cukru a vařte do zhoustnutí. Nalijte na talíř, posypte namletými ořechy (mandle, lískové ořechy, vlašské ořechy), skořicí, troškou práškového cukru a přidejte kousek másla. 

Zavzpomínala jsem na své dětství, kdy krupicová kaše frčela ve velkém, na táborech nám ji podávali v různých barvách..., vodník ji servíroval zelenou, upír červenou :-D 

SVAČINA

Ke svačině jsem si s chutí dala čokoládový nápoj Alpro (s brčkem), který je výborný. Chutná mi o něco více než ten vanilkový, který jsem také ochutnala. 


Ráda bych shrnula vše, co jsem měla možnost ochutnat. Nejvíce mě asi oslovil kokosový a mandlový nápoj (z těch tří velkých), tím myslím chuťově. Na přípravu kaší bych klidně použila všechny tři nápoje, jejich chuť je jemná a hlavně, pokud chcete držet dělenou stravu, tedy papat jen "kytičky", je to suprová alternativa místo klasického mléka. 

Sojovou smetanu znám nejdůvěrněji, kupuji ji nějaký ten pátek a používám ji třeba tam, kde by klasická smetana zrušila dělenou stravu. Snad mi rozumíte...? :-D Je od té klasické o dost jemnější a není tak sytá. 

Tímto děkuji zastoupení Alpra za zaslaný balíček, ještě mám zbytky v lednici, takže s tím provedu další pokusy :-) 



Jinak informace pro Vás, Alpro seženete v drogérii DM, tam chodím nakupovat já. Budu ráda, když mi v komentářích necháte vzkaz, jestli vás něco z tohoto článku zaujalo, popřípadě máte typ na nějaký dobrý recept s produkty od Alpra. 

Budu se těšit, PAPA

2 komentáře:

  1. Ahoj - díky za návštěvu u mě na blogu :-) Koukám, že jsi vyčarovala spoustu lákavých receptů. Ten čokoládový nápoj je mňamka, co? :-)
    PS: do konce týdne mi na blogu běží soutěž o home made kosmetiku - můžeš se zúčastnit .... a třeba vyhrát ! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem se podívat, kdo co vyčaroval z Alpro produktů :-) Ten čoko nápoj je moc, moc dobrej, kupovala jsem si ho před tím a budu i teď :-) A děkuji za pozvání do soutěže, mrknu se na to.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)