pátek 3. dubna 2015

ALPRO

SETKÁNÍ BLOGEREK S ALPREM
V COCINA RIVERO - studio vaření


Ahoj všem jedlíkům,
dovoluji si Vás takto oslovit, protože dnešní článek bude především o jídle, a pokud ho čtete, zřejmě rádi baštíte nebo vaříte. 
Byla jsem pozvána na akci setkání blogerek se společností Alpro a ráda jsem na tuto akci kývla. Setkání se uskutečnilo v úterý 31. 3. 2015 v odpoledních hodinách v kulinárním studiu Cocina Rivero na Praze 1. 


Pokud chcete vědět více o škole vaření, mrkněte SEM

Přivítání bylo vřelé a byl pro nás připraven drink z vanilkového Alpra nápoje s malinami a ještě nějaké ty dobroty k zakousnutí. 







A co jsme se pod vedením kuchaře Jana Součka naučily? 



1. studená okurková polévka s citronovým olejem



tak ostré nože, jaké měli tam, u nás doma nenajdu :-D byla jsem překvapená, jak jednoduše jde nakrájet celer, doma to tím tupým nožem tak lehce nejde...ach jo :-/  

ozdobička do polévky

takhle to vypadá, když to naservíruje profík

2. steak z lososa s celerovým pyré, olivami a piniovými oříšky 





Lososa jsem nejedla poprvé, ale poprvé jsem si ho připravovala a musím se pochválit, povedl se mi. Bála jsem se, aby nebyl syrový nebo suchý a nestalo se ani jedno. 






To, co jsme si uvařily, jsme si také snědly.

3. žloutkový pudink z rýžového nápoje s jablečným želé a skořicovou oplatkou






Honza mi  zapózoval s těstem na sušenky :-)






Ohledně fotografování jídla nám radil fotograf Martin Malý, který nám prozradil různé triky a typy, aby jídlo vypadalo na fotce dobře a lákavěji. 








RECEPTY







Domů jsem dostala balíček s nápoji Alpro a dalšími recepty, takže můžu zkoušet i doma :-) 



Tímto chci poděkovat za balíček i za pozvání a příjemně strávené chvíle. 


Já, amatér, začátečník v kuchyni jsem naštěstí nezranila sebe ani nikoho jiného, naučila se tři výborné recepty a seznámila se s novými lidmi a objevila nové blogy. 

Mrkněte na blog usměvavé, sluníčkové a ukecané Barči TADY a krásné, milé a okouzlující Karolíny TADY. Oběma holkám děkuji za příjemné popovídání si :-) 

ALPRO můžete sledovat na FACEBOOKU a WEBU

A já budu ráda, když mi dáte vědět, jaký recept se vám z těch tří, které jsme dělaly líbí nejvíc? Zda Alpro nápoje znáte a pokud ano, jaký je váš favorit?

Mějte se krásně a v průběhu dubna zveřejním soutěž k druhému výročí blogu.

PAPA




4 komentáře:

  1. Jeee, tam muselo být skvěle. Alpro nápoje poznám, ale jen z blogerských článků jinak s nimi žádnou zkušenost nemám. Losos vypadá velmi chutně, dala bych si.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo skvěle :-) a losos je můj favorit. Celerové pyré bylo výborné. Určitě něco od Alpra zkus, já nejčastěji používám sójovou smetanu a nakupuji v DM.

      Vymazat
  2. Někdy mi musíš udělat toho lososa s celerovým pyré :) :)

    melzerova.eliska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až budu mít bejvák, tak to určitě uvařím a pozvu tě :-) Fakt to nemělo chybu!

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)