sobota 28. února 2015

ORIGINÁLNÍ ŠPERKY

NÁHRDELNÍK GEMS OVER


foto Alena Legnerová - děkuji :-)



Ahoj holky,
mám typ na krásné a originální šperky od jedné šikovné slečny. Už dlouho jsem na náhrdelníky koukala a vybírala, ale nemohla najít "ten pravý"...
Jeden se mi přeci jen líbil a byl to tento (foto níže), jen se mi tam nehodily ty zelené matné kamínky. 

foto Gems Over

Takže jsem slečně napsala zprávu na FB, zda by mi mohla vyrobit stejný, jen s malou změnou. Naštěstí to nebyl žádný problém, takže místo čtyř zelených kamínků, jsem si poručila červené, blyštivé :-) 

foto Gems Over

Slečna mi ještě před tím, než náhrdelník nalepila na plsť, poslala foto, zda se mi to takhle bude líbit. Odepsala jsem, že je krásný a určitě ho chci! 

K náhrdelníku jsem si ještě vybrala náramek, poslala platbu a za dva dny mi přišel balíček domů. 


Vše přišlo v pořádku, aby ne..., bylo to pečlivě zabalené. 

Náramek z hliněného řetězu a skleněného kamínku. 

foto Gems Over

Náramek je přesně na míru (na mojí ruku), stačí si změřit obvod zápěstí a náramek bude upraven dle potřeby zákazníka :-)





V reálu se náhrdelník krásně leskne, je lehoučký a hlavně...ORIGINÁLNÍ 

Teď to nejdůležitější, kde se dá sehnat? 

Na Facebooku si najděte: Gems Over
Nebo můžete objednávat na Fleru TADY KLIK

TEĎ UŽ JEN PÁR FOTEK PRO NAVNADĚNÍ, FOTO OD OD GEMS OVER
















To je jen pár fotek na "čumendu", určitě mrkněte na Gems Over a třeba se do nějakého šperku zamilujete. 

Co na to říkáte, líbí? Mně moc!

PAPA :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře :-)