neděle 17. listopadu 2013

RADY

JAK UDAT UČEBNICE, KTERÉ MI LEŽÍ STO LET DOMA?

NEBO SNAD NĚJAKOU UČEBNICI SHÁNÍŠ?


Náhodou jsem na naší fakultě objevila na nástěnce plakát, který poutal mou pozornost. Přistoupila blíže a objevila UCEBNICOMAT
Jelikož jsem věděla, že mám doma několik nevyužívaných učebnic, řekla jsem si, proč je neprodat?! A ucebnicomat mi v tom může pomoci. 

Jednoduše se přihlásíš pomocí mailu a hesla. 

Máš na výběr:



PRODEJ UČEBNICE
Tady jednoduše zadáš údaje o učebnici, cenu, vložíš popřípadě fotografii, a pokud bude mít někdo zájem, budeš kontaktován prostřednictvím mailu. Se zájemcem o učebnici můžeš v sekci prodávám chatovat a domluvit se na prodeji. 

Další výhodou je, že si vybereš, zda chceš učebnici prodat a poslat poštou nebo vypíšeš město, tedy místo, kde dojde k předání učebnice. 


V sekci prodávám pak uvidíš vše co nabízíš k prodeji. 

HLEDEJ UČEBNICE
V této sekci si hledáš a kupuješ učebnice od jiných prodejců. V sekci kupuj pak najdeš chat s prodávajícím a můžeš si tak domluvit koupi podrobněji. 


Pokud klikneš na koupit, bude tvůj požadavek zaslán prodávajícímu. 

Jak to máte vy, také vám leží doma nevyužívané učebnice? A když učebnici sháníte, koukáte na net nebo jdete do knihkupectví? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře :-)