středa 20. listopadu 2013

NEHTY

fialová s kapkou zlaté





Jednoduchá verze u které si vystačíte se dvěma laky a nepotřebujete žádné pomůcky, jen trochu zručnosti . Zvolila jsem kombinace tmavě fialového laku od značky Rimmel  v odstínu 193 BLACK CHERRIES a laku se zlatými třpytečkami od Gabriella Salvete odstín 65, o kterém jsem psala TADY.




Před nanesením barevného laku jsem nehty nalakovala posilovačem nehtů od značky Four Seasons, který seženete v lékárně (cca 50,-Kč). 
Barevného laku stačila jen jedna vrstva, velmi dobře kryje a s laky od Rimmelu mám zkušenost, že poměrně rychle zasychají. 
A nakonec, jak je vidět na fotkách, vybarvíte část u kořene nehtu dalším lakem, v mém případě zlatým, ale si jen z 1/3. Na závěr můžete přetřít bezbarvým lakem. 




Podle mě jsem to zbytečně popisovala, jde to odvodit z fotek :-)

Tato barevná kombinace mi přijde trochu vánoční (sváteční), takže to na Vánoce možná zopakuji. Už víte, co si na nehtech vytvoříte právě na Vánoce? Nebo jaký lak vám přijde ryze Vánoční? 



6 komentářů:

  1. Tak to se mi líbí opravdu moc, přesně takovéhle gesigny nehtů teď na podzim můžu!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi to zalíbilo, zřejmě si to udělám znovu.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, ideální na podzim....zlata s fialovou a vínovou se mi letos moooc líbí My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)