neděle 24. listopadu 2013

NEHTY

LAKOVÁNÍ S NYC



Tuhle jsem byla v drogérii Rossmann a měli tam velké slevy na dekorativní kosmetiku značky NYC. Opravdu lákavá nabídka za nízké ceny. Právě tento lak v odstínu 248 Manhattan stál 29,-Kč. Barva tmavě fialová až burgundy. Musela jsem nanést dvě vrstvy, jelikož je lak vodovější a v jedné vrstvě nekryje a o to delší je zasychání :-/ Obsah je 9,7 ml. 

Další laky, které měli v nabídce byly glitrové za (tuším) 36,-Kč. Tak mi jeden padl do oka a skončil v nákupním košíku. 



Až se s ním budu lakovat, určitě dám vědět. Ale co jsem koukala, brva laku je našedlá a uvnitř jsou větší a menší zelené třpytky. Myslím, že by mohl dobře vypadat na černém podkladu, tak uvidíme, co s ním vymyslím. 

Mějte hezký den! PAPA

4 komentáře:

  1. Ten samý lak jsem používala a na nehtech ta barva vypadá naprosto fantasticky !

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, to máš pravdu, vypadá dobře a já mám na podzim tyhle tmavé barvy ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš moc pěkný tvar nehtů. A ta barva je úžasná. Zítra jdu do drogerie. Snad ještě bude. :)
    http://ajournaloftereza.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)