čtvrtek 28. listopadu 2013

LÍČENÍ


ZLATÉ LÍČENÍ S PALETKOU  MUA - UNDRESSED



Černou tužku jsem použila jen dovnitř oka na zhuštění řas a jemné orámování oka. 


Tyto dva nádherné stíny jsou základ, pak jsem oko jen vystínovala dalšími stíny z této paletky. 


POUŽITÉ PRODUKTY:
Make-up: Rimmel match perfection 103 true ivory
Korektor: Catrice camouflage cream 020 light beige
Bronzer: Famous shinning star shimmer brick Beyonce
Báze pod oční stíny: Essence
Řasenka: Maybelline One By One
Oční stíny: MUA paletka Undressed (oční stíny číslo, 1,6,7,9,11)
Tužka na oči: nevím, ale úplně obyčejná z malé drogérie (stála 20,-)
Rtěnka: Essence 52 in the nude
Pudr: Rimmel stay matte 005 silky beige

Vlastníte tuto (velmi známou) paletku? Jaké stíny máte nejraději? Pokud jste dělali líčení s touto paletkou, nechte mi odkaz v komentářích, ráda se podívám a nechám se inspirovat!

Mějte se fajn :-)

4 komentáře:

  1. ta MUA paletka vypadá skvěle ! a moc pěkné líčení :-)
    ChickWithKick and her life

    OdpovědětVymazat
  2. Nejen že vypadá skvěle, je skvělá! A děkuji za milý komentář :-)

    OdpovědětVymazat
  3. • Nádherně namalované oko !
    • Paletka obsahuje moc hezké odstíny. Ty bych využívala určitě často.
    • Rtěnka je taky moc hezká, nejdřív jsem si myslela, že žádnou na rtech nemáš, ale pak jsem si přečetla, že máš od Essence a vypadá teda moc hezky - přirozeně !

    By Moni

    OdpovědětVymazat
  4. Paletku Mua využívám opravdu nejčastěji ze všech stínů, co teď mám, takže bych koupi určitě doporučovala. A ta rtěnka od Essence je taková opravdu přirozená barva, klidně by se dala používat jako balzám na rty.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)