pondělí 28. října 2013

ATLETIKA PRO DĚTI


Ahoj všem,
dneska to nebude o kosmetice, ale o sportu, respektive o atletice pro děti. 

Jelikož studuji pedagogickou fakultu, naskytla se mi možnost spolupodílet se na organizaci a průběhu atletického dne pro děti ze základních škol z Ústí nad Labem. Účastnily se a soutěžily proti sobě 2., 3. a 4. třídy základních škol a myslím, že děti byly opravdu nadšené. Hlavně, že se nemuseli učit, že? Hlavním hostem dne, byla naše mistryně světa v běhu na 400 metrů překážek, Zuzana Hejnová. Představte si, že v letošním roce vyhrála 13 závodů a byla vyhlášena nejlepší atletkou Evropy pro rok 2013.
Oficiální stránky Zuzany Hejnové najdete TADY.
Mimochodem já se v srpnu koukala na přímý přenos z Moskvy a Zuzce jsem držela palce!


Děti si vyzkoušeli tři disciplíny, a to skok do dálky z místa, překážkový běh a hod oštěpem. Více o atletice pro děti najdete TADY.




Na podpisy se stály dlouhé fronty.




Nechybělo společné foto!
Foto: Milan Gattringer

Já jsem především ráda  za novou zkušenost a rozhled o tom, co všechno se pro školáky pořádá. Máte s něčím podobným zkušenosti nebo snad víte o dalších podobných akcích? Určitě mi napište do komentářů!

2 komentáře:

  1. ja ked som bola mala chodila som na hadzanu :)

    Inak pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já házenou hraji do dnes a každý měsíc se v Mostě koná školní liga v házené. Školáci si zajdou do sportovní haly a hrají miniházenou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)