sobota 26. října 2013

POMŮCKY

 JAK ULOŽIT ŠPERKY?
ANEB
I CETKY MAJÍ SVÉ MÍSTO

Nosíte rády šperky a nevíte jak je uskladnit? Nebaví vás neustálé štrachání někde po krabičkách či pytlíčcích a hledání těch správných náušnic a náhrdelníků? A zrovna když pospícháte máte řetízky zamotané do sebe. Mám pro vás jeden typ, jak si uložit bižuterii. 


ORGANIZÉR NA ŠPERKY


Oboustranný organizér na šperky, který zavěsíte na ramínko a  pověsíte do skříně. Já si ho objednala přes internet, ale zahlédla jsem ho i v kamenném obchodě za 110,- Kč. Na internetu jej seženete v různých velikostech a provedeních. 



Z jedné strany je 30 průhledných kapsiček, kam si můžete uložit náušnice, prsteny, náramky, řetízky, brože, ozdoby do vlasů. 



Z druhé strany je 14 poutek na suchý zip, kam nejlépe zavěsíte náhrdelníky či náramky. 



 Takhle mám uložené náušnice, prstýnky a náramky.



Tady mám zavěšené náhrdelníky, řetízky a pár náramků. 


Že je to super, když vidíte, kde co máte? Já si tento organizér nemohu vynachválit. Otevřu skříň a už jen vybírám, co si vezmu na sebe. Vše je hezky viditelné a uspořádané dle libosti.

Líbí se vám tento způsob uložení šperků? A jak skladujete svou bižuterii vy?

7 komentářů:

  1. Tak tohle je pecka! Nĕco podobného koupím mamce, protože má hooooodnĕ podobných serepetiček :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě mamce uděláš radost :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna nedávno jsem o téhle vymoženosti uvažovala - kvůli náhrdelníkům, ale moc jsem si nedovedla představit jak je do těch poutek věším.. teď je mi to jasnější, ale bojím se, že bych byla líná ten zip odepínat a zapínat... chtěla bych aby to mělo normální háčky. Ale to už bych chtěla moc:) Veronika
    P.S.: nešlo by vypnout to ověřování komentářů opisem ptákovin? Dost to otravuje... A spoustu čtenářů odradí od komentování...

    OdpovědětVymazat
  4. Odepnout suchý zip je vteřinka :-)
    To ani nevím, že to chce opisovat nějaký text, mrknu na to a snad to odstraním!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sice je chvilka, ale jak se znám, tak by to mohla být další záminka náhrdelníky pohodit na jejich současné místo:) (a aspoň zkouším jestli už je to zmizené... to opisování často otravuje a blogeři ani netuší, že to tam mají:) Veronika

      Vymazat
    2. A už to zmizlo? Něco jsem tam v nastaveních prováděla, ale nevím, zda se to podařilo?

      Vymazat
  5. Mám úplně stejný, ale ta část na řetízky je mi malá :-/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)