čtvrtek 10. října 2013

SPOTŘEBOVÁNO

SPOTŘEBOVÁNO 

5. díl

Po delší době tu je zhodnocení produktů, které jsem spotřebovala. Dnes je toho více než obvykle, tak jdeme na to!



A) ČÁST - produkty na vlasy


1. Šampon pro oslňující lesk 400 ml - Nivea. 
Jelikož jsem šampóny dost často střídala, nemůžu objektivně posoudit jaký opravdu je. Při nejmenším má příjemnou vůni a měl by vlasy zanechávat lesklé, hebké a pružné. Po létě jsem měla vlasy dost vysušené a bez lesku, ale nepřišlo mi, že by tento šampón na to pomáhal. 
Máte někdo typ na hodně výživný šampón, který by hlavně sjednotil strukturu vlasů, aby byly hladké a lesklé?



2. Taft lak na vlasy - POWER č. 5
Tafťácké laky na vlasy mám ráda, protože pětka opravdu tuží! Tento černý zanechává matný efekt. Pozor! Nepřehánět to s ním, pak zanechává šedavý nádech na vlasech a nevypadá to hezky. 

3. Taft lak na vlasy - GLANZ č. 5
Tento červený také perfektně tuží a naopak od černého zanechává lesklý vzhled vlasů, což by se mohlo hodit na plesovou sezónu. 

Poznámka: Teď mají v drogerii Teta akci na tyto laky na vlasy TAFT za 60,-Kč

4. Balea - balzám na vlasy 200 ml.
Tento balzám (maska na vlasy) je pro extrémně poškozené a suché vlasy. Neobsahuje silikony. Sáhla jsem po tomto produktu záměrně, protože léto dalo vlasům zabrat a já je měla v příšerném stavu. Zároveň příznivá cena, tuším 42,- korun, je dalším plusem této masky na vlasy. Krásně voní,  něco mezi čokoládou a pralinkou, vlasy jsou po ní lesklé, jemné, vyživené a dobře se rozčesávají. Určitě si ji koupím znovu. Ale kdybyste někdo měl typ na jinou masku, sem s ním! 



B) ČÁST - tělová a pleťová kosmetika. 



1. Dermacol - zpevňující sprchový gel 250 ml.
No, abych pravdu řekla, nevěřím, že by jakýkoliv "sprcháč" zpevnil pokožku. Tento je výrazně cítit po mentolu a ve sprše má chladivý účinek, takže v létě super. 
Co píše výrobce:
Sprchový gel Dermacol Enja se zpevňujícími účinnými látkami vhodně doplňuje program péče formování postavy. Unikátní kombinace stimulujícího ženšenu a chladivého mentolu podporuje metabolismus pokožky a tím zvyšuje její pružnost. Pronikavá vůně zázvoru má povzbuzující účinky. 

2. Balea - sprchový gel s vůní kandovaného jablka 250 ml.
Při prvním přivonění jsem hned poznala, že se jedná o jablíčko, připomíná mi to vůni jablek golden, ale v takovém žvýkačkovém podání. Obal je rozkošný, vůně povzbuzující. Děkuji Zuzce za dárek k narozeninám :-)

3. Fa - antiperspirant sport double power 150 ml. 
Jediné, co je asi na tomto antiperspirantu příjemné je vůně, spíš bych ho používala jako tělový sprej. Po holení hrozně pálí a štípe a to píšou 0% alcohol. A 72 hodin zřejmě taky nevydrží, když nevydrží 12 hodin! Tak tomu teda nerozumím, čím to je? Asi budu zkoušet v jiných vodách, než u FA. 

4. RYOR - výživný krém s měsíčkovým olejem 50 ml. 
O tomto krému jsem psala TADY (tak klikněte). 

5. Nivea - hloubkově čistící maska. 
Při čtení účinků této masky jsem si ji vzala hlavně kvůli boji proti černým tečkám. Obsahuje bílí jíl a aktivní výtažky z magnolie (ta má prý antibakteriální účinky). Černých teček mě to samozřejmě nezbavilo, ale pleť to spíš zklidnilo a zmatnilo. Jinak mi to vystačilo asi na 10 použití, protože jsem ji nanášela jen na T - zónu. 

Koupila jsem ji v Tescu v akci za 27,-Kč, jinak stojí cca 50,-Kč. Nějaký typ na černé tečky?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře :-)