neděle 20. října 2013

RECENZE


RECENZE DEKORATIVNÍ KOSMETIKY OD ZNAČKY FAMOUS



Mrkneme se na zoubek bronzeru, rtěnce a tvářence.
Jinak tuto kosmetiku seženete TADY KLIK.

1. SHINNING STAR SHIMMER BRICK - BEYONCE (7,5 g)





Pět různých barviček, které můžete smíchat v jednu nebo různě kombinovat. Jednotlivé proužky barev můžete využít i jako oční stíny. První a zároveň nejsvětlejší krásně projasní vnitřní koutek oka a skvěle funguje i jako rozjasňovač.


Tady je fotka na sluníčku. Bronzer je velmi lesklý, ale třpytečky jsou opravdu jemňoučké.



Po smíchání všech barev. Na tvářích to má růžový nádech.
Určitě bych koupi  bronzeru doporučila.

2. LIP ADDICT - GODDESS



Na rtěnce mě zaujalo její balení, u žádné jiné jsem se nesetkala se zrcátkem na víčku + ještě barvou na nabírání štetečkem.


Barvu bych popsala jako starorůžovou.


Rtěnka zalézá do vrásek, nedej bože, když máte sušší rty, to je pak katastrofa. Zanechává šmouhy, nejde to jednoduše hezky vrstvit. Výdrž nic moc. Nejlepšího efektu dosáhnu, když rtěnku obtisknu do ubrousku a stane se tak matnou. Hold balení je lepší než náplň!



3. FIRST DATE BLUSHER - CHARLIZE (7,5 g)


Zrádné při nákupu přes internet je, že na obrázcích jsou někdy barvy dost zkreslené. Když mi pak tvářenka přišla a já viděla tu křiklavou růžovou, řekla jsem si, že ze mě bude při nejmenším Marfuša. Copak Charlize (název tvářenky) je černoška? Asi jsem si to měla zjistit.



Pigmetace tvářenky je obrovská, takže stačí štětec lehce "namočit" a barva je na tvářích hned vidět. Možná je to tou výraznou barvou.
Musí se s ní pracovat opatrně, jinak budete jak z cirkusu.


Oceňuji funkčnost balení, bytelný plast, velké zrcátko a super zacvakávací systém (i u bronzeru). Leopardí vzor je jen otázkou vkusu, mě se líbí.


Kdybych to měla celé shrnout, nejvíce spokojená jsem s bronzerem. Určitě bych si pořídila další, jen v jiném provedení. Tvářenku bych brala taky a snad už bych si vybrala vhodnější odstín. Rtěnka mě zklamala, nevím zda je to tím odstínem, ale asi bych si koupila další jen na doporučení.

Budu ráda, když dáte vědět, jaké produkty od této značky máte, a jak jste s nimi spokojené.

2 komentáře:

  1. o této značce slyším poprvé, pěkná recenze :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ji také před nějakým časem neznala, to jsou první tři věci, které od této značky mám. Ještě jsem dostala k narozeninám sadu na obočí a s tou jsem taky velmi spokojená.
    A děkuji za pochvalu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)