pátek 27. prosince 2013

SPOTŘEBOVÁNO

SPOTŘEBOVÁNO
7. díl




1. Taft - lak na vlasy.
Ultra pure číslo 4. Výrobce píše, že chrání vlasy proti vysoušení, má fixovat bez slepených vlasů a snadno se vyčesávat. Je bez silikonů a parfemace. Zřejmě je pravda, že vlasy nevysušuje, ale mastí! A nepřišlo mi, že by silně fixoval. Mnohem lepší mi přijde od Taftu červený a černý lak na vlasy. 

2. Garnier mineral Invisible - antiperspirant. 
Výhodou tohoto antiperspirantu je, že je bez alkoholu a parabenů. Má příjemnou vůni, neštípe v podpaží a nedělá bílé fleky na tmavém oblečení. 

3. Balea - sprchový gel s vůní kokosu a nektarinky. 
Opravdu nádherná vůně, když jsem k němu v obchodě přičichla, hned byl v košíku. 

4. Loréal - micelární voda. 
Tato voda je hypoalergenní a bez parfemace, nedráždí pokožku a krásně klouže po pleti. Dobře odličuje make-up, ale mám pocit, že Bioderma je o chlup lepší. A dávkovač je dost nepraktický, má celkem velký otvor a občas to prostě ujede a máte zbytečně více produktu venku než je třeba. Takže já si vodu přelila do dávkovače od Biodermy s takovou praktickou pumpičkou.



5. Pearl drops - bělící pasta na zuby. 
Používala jsem ji každý den, spotřebovala dvě balení a výsledek žádný. Alespoň mně nepřišlo, že bych měla viditelně bělejší zuby.

Znáte nějakou pastu, která by byla účinná?

6. Ryor - noční krém s extraktem z červených hroznů pro normální a smíšenou pleť.
Recenzi na tento krém si můžete přečíst TADY.

2 komentáře:

  1. Sprcháč od Balea mám taky. Nádherně voní - mám mandarinkový. Ale po sprše vůně vyprchá. Škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten mandarinkový jsem koupila jako dárek, opravdu krásně voní :-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)