úterý 10. prosince 2013

RECENZE - RYOR

RECENZE
RYOR KOSMETIKA

Denní krém s extraktem z bílých hroznů 50 ml - normální a smíšená pleť


Co píše výrobce:
Dobře vstřebatelný krém posilující odolnost pleti proti nepříznivým vnějším vlivům. Zvyšuje potřebnou kvalitu kolagenových a elastinových vláken.

- pro všechny věkové kategorie
- zvyšuje pružnost a pevnost pleti
- přírodní extrakty způsobují lehké zbarvení krému
- pro normální a smíšenou pleť
- dermatologicky testován



Krém je snadno roztíratelný s jemnou nevtíravou vůní. Přijde mi celkem mastný a dlouho se vstřebává (a to mám pleť sušší). Takže není vhodné ho aplikovat před nanášením make-upu, jelikož pak make-up nejde zapracovat do pleti a budete se příliš lesknout a muset se pudrovat! A to mluvím z vlastní zkušenosti, už si krém dávám jen, když vím, že se nebudu líčit.
S příchodem mrazů a s potřebnou ochrannou pleti, je to dobrý pomocník, vyživuje a chrání pleť před vysušováním. Takže na zimu do mrazů a silných větrů...super.

ZDE je odkaz na recenzi dalších dvou krémů od Ryoru, které jsem používala.

Používáte nějaký krém od této značky? A jak jste s ním spokojeni?

3 komentáře:

  1. • Já momentálně používám krém Garnier - hydrating night care a jsem s ním moc spokojená. Nádherně voní, skvěle hydratuje, pleť po něm není vůbec podrážděná a ani oči nejsou podrážděné.
    • Od Ryoru momentálně nepoužívám nic, ale mamka si koupila nový krém od Ryoru - nějaký na vrásky, tak jsem zvědavá, jak s ním bude spokojená.

    By Moni

    OdpovědětVymazat
  2. Od Garnieru jsem krém ještě nezkoušela, tak děkuji za typ.

    OdpovědětVymazat
  3. V létě používám krém z řady aknestop a jsem s ním moc spokojená, protože je lehoučký a nemastí se mi po něm čelo :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)