čtvrtek 19. prosince 2013

PLESOVÁ SEZÓNA

LÍČENÍ, ÚČES A OUTFIT NA PLES


Ahoj, 
tento článek bude takové shrnutí, jak jsem se připravila na ples, tzn. líčení, vlasy, a oblečení. 

LÍČENÍ


Zvolila jsem výrazné oči a nude rty. 








Jelikož jsem měla zlaté doplňky, zvolila jsem zlaté stíny z paletky Mua. Nalepila řasy a přetřela rty nude odstínem.
Jedno zlaté líčení s paletkou Mua najdete TADY.

Použité produkty:
Make-up: Rimmel match perfection 103 true ivory
Korektor: Catrice camouflage cream 020 light beige
Tvářenka: Mua blusher shade 2
Báze pod oční stíny: Elf 

Set na obočí: Famous complete eyebrow kit
Řasenka: Maybelline One By One

Oční stíny: MUA paletka Undressed 
Tužka na oči: Mayballine Colorama - black
Rtěnka: NYC 420 Mouse
Pudr: Rimmel stay matte 005 silky beige

Nalepovací řasy: Nice cosmetic black č. 1

ÚČES

Na účes jsem použila:
vycpávku na drdol (s patentkem)
vlásenky
gumičky
hřeben
lak na vlasy


KLIK TADY  - odkaz na video, jak takový drdol vytvořit.

OUTFIT



Šaty: Orsay
Psaníčko: Orsay
Pásek: Orsay
Boty: Ok Shop
Šperky: bižuterie Lam - Fórum UL



A PLESÁME :-)

Chodíte také na plesy? 

2 komentáře:

  1. Tie oči sú božské !! Krásne líčenie :) Outfit sa mi tiež veľmi páči !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)