středa 11. prosince 2013

LÍČENÍ

TMAVÉ RTY


To je tak, když Petralovelyhair vyhlásila další soutěž, tentokrát s názvem Hnutí za výrazné rtěnky. Letos jsem si jednu tmavou, opravdu výraznou pořídila, tak jsem si řekla, že se v ní i ukážu. 

Do soutěže se také můžete zapojit VÍCE KLIK ZDE.

Rtěnka od Avonu z řady Ultra Color v odstínu Perfect Red. 

+ výborně pigmentovaná 
+ výdrž nadprůměrná 
- rty trochu vysušuje
- u takhle výrazné rtěnky je pracnější její dokonalé nanesení















Na oči jsem použila barevné stíny, černé gelové oční linky (Loreal) a černou tužku (Maybelline Colorama). 
 Stín z paletky od Avonu  (na obrázku fialový 3) do vnitřního koutku oka. 

Stíny z paletky Mua Undressed, tmavší do vnějšího koutku oka a do očního důlku, světlejší pak pod obočí a do koutku oka. 


VÝSLEDEK

Jaké rtěnky nosíte vy? Odvážíte se nosit výrazné a tmavé rty? Určitě mi napište nebo dejte odkaz na váš blog, ať se můžu inspirovat. 

Hezký den Veronika. 

4 komentáře:

  1. Děkuji za milý komentář :-)
    Můj táta říká, že vypadám jako kdybych zakousla malé dítě :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto úžasná! .. Tvůj taťka tomu nerozumí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Eli, táta tomu nerozumí...! Ale můžeš se mrknout na chlapa, který tomu rozumí http://www.youtube.com/user/LBHauteFashion/videos

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)