neděle 2. února 2014

LÍČENÍ

LÍČENÍ 
ELIŠKA
Ahoj, 
chci vám představit mojí nejlepší kamarádku Elišku, kterou jsem naštěstí nemusela "ukecávat" a nechala se ode mne nalíčit a dovolila mi (po cenzuře) dát fotky na blog. Doufám, že Elišku na blogu neuvidíte poprvé a naposled :-)



Zvolila jsem výrazné barvy, aby to nebyla taková nuda. Na nějaký ples by se to určitě hodilo. 



Pomohla jsem si lepící páskou, abych měla přesnou linii ocásku.


Aby barvy více vynikly, použila jsem na pohyblivé víčko bílou tužku jako podklad. 


Co Elišce upřímně závidím, jsou její řasy! Dlouhý, hustý a krásně natočený. 





POUŽITÉ PRODUKTY:
Make-up: Astor Mattitude 001 Ivory
Báze pod oční stíny: Elf Sheer
Korektor: Catrice Camouflage Creme020 Light Beige
Tvářenka: Mua Blusher Shade 2
Rozjasňovač: Famous Beyonce Shimmer (nejsvětlejší pruh)
Obočí: Famous Complete Eyebrow Kit (nejtmavší stín + gel), tužka na obočí Essence 02 Brown
Oči: bílá tužka Essence, oční stíny z barevné paletky
Řasenka: Rimmel Scandaleyes Lycra Flex
Rty: Essence 53 Allabout Cupcake + Oriflame Vintage Rose

Elišce chci poděkovat za hezky strávený čas a doufám, že jsem jí nelíčila naposledy :-)

Mějte se krásně a dejte vědět, jak se vám toto líčení líbí. 

PAPA


4 komentáře:

Děkuji za Vaše komentáře :-)