středa 12. února 2014

SPOTŘEBOVÁNO

SPOTŘEBOVÁNO
8. díl


1. Nivea krémové tělové mléko (400 ml)
Je určeno pro suchou pokožku, což já mám, jsem taková sušenka. Toto mléko obsahuje bambucké máslo, ale kolik ho obsahuje, to se nikde nedočtete! Co se mi líbí, je praktická pumpička. Mléko hezky voní, je tekutější konzistence, dobře hydratuje. Ale myslím, že např. některé krémy od Baley, za podstatně nižší cenu, jsou na tom kvalitativně stejně. 

2. Schauma šampón na vlasy s provitaminem B5 (400ml)
Šampóny Schauma mám v celku ráda, nemám s nimi problém, ale je pravda, že od nich nečekám zázraky. Můj oblíbený je ten s kokosovou vůní. Tento šampón slibuje zacelení struktury vlasu a prý neobsahuje silikony. 

3. Balea sprchový gel Diamant (300ml)
Tento sprcháč jsem dostala jako dárek spolu s tělovým krémem ve stejném dizajnu. Balea umí voňavé sprcháče, které si zamilujete! Vůni zcela jistě nepopíšu, ale myslím, že je květinová. 

4. Balea balzám na vlasy oil repair (200ml)
Už ho mám podruhé a vlasy mám po něm lesklejší a uhlazenější. 

5. Avon čistící pleťový gel 3 v 1 s aloe a zázvorem  (200ml)
Slibuje, že pleť čistí, tonizuje a hydratuje. No... pleť zcela jistě nevyčistí, pokud chcete odstranit make-up, to mu prostě nejde. Řekla bych, že je 1 v 1, jelikož pleť pouze hydratuje. A ještě je to krémovité konzistence, takže nevím proč to nazývají gelem.

6. Ryor denní krém s extraktem z bílých hroznů pro normální a smíšenou pleť (50 ml)
O tomto krému jsem psala recenzi TADY KLIK.

7. Balea osvěžující čistící ubrousky s vitamínem E, mléčnými proteiny a ovocnou vůní pro normální pleť (25 ks)
Ubrousky jsem používala na odlíčení. Pleť mi nedráždily, ale je ještě potřeba pleť dočisti nějakou pleťovou vodou, aby se opravdu všechny nečistoty odstranily. 

8. Colgate pasta na zuby MAX WHITE ONE
Na obalu této pasty se toho moc nedočtete, ale znáte ji jistě z reklam, kde slibuje bělejší zuby. Mám pocit, že tato pasta je  účinná, ale zase... je to můj subjektivní pocit, jelikož bělost zubů já prostě nemám jak změřit nebo určit. Prostě jsem měla pocit, že po používání této pasty každý den, byly mé zuby bělejší. 


Máte s některým z těchto produktů zkušenost? Jak vám vyhovoval?

Můžete mi doporučit nějaký šampón na vlasy, který je váš oblíbený? Já jsem ohledně vlasové kosmetiky barbar, moc to neřeším a používám na vlasy kde co. Ale už jsem si koupila nějaké sérum a snažím o vlasy více pečovat. 

6 komentářů:

  1. Balea sprcháče mám ráda, ale vadí mi, že po sprše nevydrží vonět. Líbí se mi vůně, kterou vytvoří ve sprše, jak pění a i cena..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tu cenu bych ani nečekala, že vydrží vonět. Stejně se pak člověk navoní parfémem nebo nějakou voňavkou.

      Vymazat
  2. Ty jeden barbare, já se o vlasy snažím starat, ale moc mi to nejde :D Vlasovou kosmetiku musím střídat, protože jakmile si na ní moje vlasy zvyknou, rozhodnou se, že na ní nebudou reagovat :D. Momentálně používám šampon a kondicionér Nivea, ale v blízké budoucnosti to zase změním. Co se týká pak bezoplachové péče, mám ráda arganový olej od Avonu a zkoušela jsem olej od Elséve a ten byl taky super! :) Teď mám problém s hřebeny, buď mi vlasy zelektrizují nebo to děsně tahá a špatně se rozčesává, takže přemýšlím, jaký si koupit, nějaký tip?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli, s hřebeny ti moc neporadím, já totiž nemám problém s rozčesáváním. Ale všichni si hrozně chválí tangle teezer, já ho sice mám, jen to nedokážu ohodnotit, protože já si vlasy rozčešu čímkoliv. Prý by neměl tolik ničit vlasy..., ale podle mě, na to žádná studie není, takže výrobce musí na něco nalákat kupující!

      Vymazat
  3. šampón a kondicioner swiss o par kokosové ♥ bez silikónov a kokosové, čiže nebolo čo riešiť :) a doplnky na vlasy olivový olej striedam s kokosovým :)

    http://mona-recenzie.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle značku neznám, dá se sehnat v drogériích? O tom kokosovém oleji už jsem četla, budu si ho muset pořídit, ten je prý dobrý na více věcí.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)