pátek 31. ledna 2014

MIXIT.CZ

MIXIT.CZ



www.mixit.cz

Ahoj všem,
konečně mám doma mé první  müsli z MIXIT. Pokud někdo neví o co jde, mrkněte na web mixit. Ve zkratce se jedná o müsli, které si můžete namíchat podle své chuti nebo objednat rovnou nějaké namíchané z nabídky. Krom všemožných vloček je v nabídce ovoce sušené mrazem, ořechy, tyčinky, kaše a čokoláda.
Oběma klukům, kteří to vymysleli, tleskám a fandím jim :-)

Doprava stojí 49,- Kč, zdarma je to od 6 kusů dobrot a nebo si můžete nechat mixit poslat někam z mnoha odběrných míst, jako jsem to udělala já.
Mixit jsem si vyzvedla v Ústí nad Labem v prodejně Dobrá volba, což je malý obchůdek se zdravou výživou, kde najdete i některé produkty MIXIT.


 Všimněte si tubusů mixit na reklamě.


Výhodou tubusů je, že je můžete recyklovat nebo je využít na skladování jiných potravin.
TADY  se můžete podívat, jak například můžete tubusy využít.

1. tubus s názvem Cvičme v rytme
Opravdu chutná a nabitá fitness směs, která vznikla ve spolupráci s Trenér-fitness.cz. Je sestavená v optimálním poměru živin podle zónové diety - bílkoviny:tuky:sacharidy - 20:20:60 (při kombinaci např. 30g müsli a 300ml mléka). Tak vzhůru do cviček!
Složení: ovesné a ječné vločky; špaldové a pohankové křupavé lupínky; slunečnicová, lněná, sezamová a dýňová semena; kešu, lískové a para ořechy, mandle plátky; ananas, goji, papaya, borůvky, brusinky
foto web

moje foto

2. tubus s názvem Bircher premium
Müsli ve své tradiční podobě.. Klasika, na kterou nedají dopustit müsli fanatici po celém světě již sto let. Můžete si ho namixovat sami z našeho základu nebo koupit hotové a bohaté tak, jak chutná právě nám.
Složení: Ovesné vločky, ovesné lupínky křupavé, ječné vločky, jablko, rozinky, višně, lískový ořech
foto web
moje foto

Myslím, že z fotek je opravdu jasné, že toto müsli není nikterak ošizené! U všech produktů najdete také nutriční hodnoty. 

Ještě jsem neodolala a koupila si křupavé ovoce - lesní směs v pytlíčku. 

Ovoce jsem si přidala do jáhlové kaše a nemělo to chybu! Nemusíte ani sladit.


Znáte MIXIT? Co byste mi doporučili ochutnat? Nebo si mícháte vlastní müsli podle chuti?

Mějte se krásně a za mě určitě mixujte :-) !



2 komentáře:

  1. Mňaaam, už se těším, až si taky objednám! Chystám se na směs "Do plavek" :))

    OdpovědětVymazat
  2. Do plavek je prý dobrá! Já si možná příště namíchám svoje, ale musím promyslet, co tam nahážu :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)