středa 31. července 2013

FIALOVÁ CELÝ TÝDEN

FIALOVÁ CELÝ TÝDEN

Miss Sporty



Zdravím po delší době, neboť jsem byla na prázdninách, celé týdny se flákala a internet nebyl nikde k dispozici. Tak jsem při slunečných dnech chytala bronz a přibírala na váze.
Ale o čem dneska bude řeč? O jednom laku na nehty, který mi vydržel (neuvěřitelně) celý týden téměř netknutý. Jde o fialový lak od Miss Sporty v odstínu 7 (bohužel konkrétní název nemá). Nalakovala jsem dvě vrstvy, protože jedna vrstva není barevně jednolitá a vyrazila na dovolenou, kde jsem se, díky krásnému počasí, každý den cachtala ve vodě. Opravdu jsem byla mile překvapená, že při odjezdu o týden později byl lak stále na svém místě. Musím pochválit i širší štěteček, se kterým se lak dobře nanáší.
Cena laku se pohybuje od 29,- do 39,- korun 7 ml.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře :-)