neděle 19. května 2013

Spotřebováno

SPOTŘEBOVÁNO
1. díl


Zleva:

1. Lak na vlasy od Schwarzkopf TAFT POWER.
Pro mě zatím nejlepší lak na vlasy, když potřebuju pevně zafixovat účes. Je silně tužící a přitom nezanechává vzhled mokrých vlasů. Cenu nevím, ale má 250 ml.

2. Pěna na holení Balea Nature.
Já osobně mám raději holící gely, protože mi přijde, že spotřebuji menší množství a lépe se mi roztírají. Tahle pěna má jemnou parfemaci, trošku z ní cítím citrusové plody (ale popravdě nevím, po čem by měla vonět). Po aplikaci a oholení nohou, jsem měla pocit hebkých nohou a pokožka nebyla vysušená. Určitě bych si ji koupila znovu, ale spíš na cesty, pro její středně velké balení. V DM ji seženete za necelých 55 Kč a množství je 150 ml.

3. Uhlazující sprej LORÉAL Studio Silk & Gloss.
Moje stálice pro úpravu vlasů žehlením a ochraně před teplem. Příjemně voní, neslepuje vlasy (což se mi stávalo u jednoho spreje od Got 2 be, který navíc smrděl po octu :-/). Píší, že obsahuje mikrovlákna z hedvábí, no nevím…já to nepoznám.
Seženete ho určitě v drogériích DM, Rossmann, ale teď ho mají za výhodnou cenu v Tescu 200 ml za 90 Kč, jinak stojí cca 139,- až 149,-.

4. Micelární voda  BIODERMA H2O pro citlivou pleť.
Naštěstí mám ještě jednu v zásobě a používám ji každý den ráno na odstranění nečistot a večer na odlíčení make-upu. Je bez parfemace a nedráždí pokožku, dokonce nepálí do očí, takže ji lze použít i na odlíčení očí. Celkem dobře mi odlíčí gelové linky. Třeba Lucka z Get The Louk říkala, že má pocit lepivosti, ale já vůbec ne.
Já kupovala zvýhodněné duo balení v lékárně asi za 450Kč a navíc jedna lahev má super aplikátor (dávkovač) pro rychlé a snadné nanesení vody na vatový tampónek. Vyfotím a přidám na blog. Jedno balení má 500 ml a vydrží opravdu dlouho, jedno jsem měla asi půl roku a to ji používá i mamka.

5. Sprchový gel FA Mystic Moments - Shea Butter & Passion Flower.
Tady se nebudu dlouho vykecávat. Příjemná květinová vůně mučenky. Obsahuje bambucké máslo. Obsah 250 ml, cenu nevím.

Dávkovač BIODERMA

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře :-)