pátek 17. května 2013

MABELLINE - COLOR SENSATIONAL

MAYBELLINE - COLOR SENSATIONAL
910 SHOCKING COLAR

DM - cena 179,-

Ahoj,
tento článek bude věnovaný rtěnce od značky Mabelline, kterou jsem dostala od přítele. Už dlouho jsem na tuto řadu COLOR SENSATIONAL koukala v drogériích a musím říci, že barvy to jsou opravdu krásné.
Já mám 910 SHOCKING COLAR - na pohled je rtěnka spíše do oranžova, ale na mě je prostě růžová. Je krásně pigmentovaná, stačí pár tahů a je to. Jen bych doporučila mít hladké rty, vezměte třeba kartáček na zuby a lehce s ním rty přejeďte a zbavíte se tak šupinek, které by vypadaly na rtech blbě, a zvláště u takových sytých barev. Co se týká výdrže, des jsem ji měla celý den ve škole a musela ji obnovit pouze jednou po jídle a pití, což je „přípustné“. Zatím jsem velmi spokojena a ráda bych do sbírky přidala další, jen doufám, že je co nejdříve někde cenově zvýhodní.
Pokud by měl někdo typ na nějakou pěknou barvu z této řady, nebo snad zahlédl slevu, hned dejte vědět! J





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře :-)