pondělí 24. března 2014

PROMĚNA

PROMĚNA - LÍČENÍ

Ahoj,
jsem tu s dalším příspěvkem. Tentokrát to bude líčení a "modelkou" mi byla moje mamka. Nazvala jsem to proměnou, protože uvidíte mamku před a po líčení :-)


FOTO PŘED A PO 





Použila jsem stíny s jemným shimmerem, protože jsem chtěla oči rozzářit. Na spodní linku použila fialovou tužku na oči, zakončila černou řasenkou. Jelikož má mamka úzké rty, nanesla jsem nejdříve barvu na rty v jemném růžovém odstínu a přetřela leskem se třpytkami, aby se rty opticky zvětšily. 

POUŽITÉ PRODUKTY:
Báze pod make-up: Dermacol satin make-up base
Meke-up: Rimmel Match Perfection 103 true ivory
Korektor: Catrice Camouflage Cream 010 ivory
Tvářenka: Mua Blusher shade 2 
Obočí: Famous Brow Addict Complete Eybrow Kit 
Rty: Essence lip tint 01 shugar baby love + Dermacol lesk na rty se třpytkami 03
Oční stíny: Paletka Mua Undressed (pouze ten nejsvětlejší stín) + Miss Sporty 005 Pastels Palette (zelenkavý a fialový stín)
Řasenka: Astor Lookout 800 Black
Tužky na oči: Essence 04 White Kajal Pencil + Maybelline Colorama 320 Vibrant Violet



Co říkáte na tuto malou proměnu? Myslím, že líčení v těchto barvičkách je pro jaro jak dělené. 

2 komentáře:

Děkuji za Vaše komentáře :-)