pondělí 10. března 2014

BOTY

OK SHOP MOST

Ahoj,
opět několik (spousta) fotek z OK Shopu. První článek o tomto obchodě si můžete přečíst ZDE

Tak hurá do prohlížení fotek! Mrkněte, jaké trendy na nás čekají v obchodech.


No...mají tu i něco pro odvážné, nebo ženy z E55?




 Boty na klínku můžu doporučit, jsou mnohokrát pohodlnější, než lodičky.






 Jak je vidět, krajka nemusí být jen na oblečení, ale i na botách.





Tyhle na mě působí romanticky :-)





Háčkované kozačky mi nic neříkají... Vám se líbí? Vlastníte je? K čemu je nosíte?


Takové kecko - baleríny a ještě ke všemu na klínku...vidím prvně!










Nosíte takové kozačky? Já vůbec nevím, zda bych je unosila. Protože, když je venku teplo, nejraději mám botu otevřenou.



Padlo vám něco do oka?


8 komentářů:

  1. neviem no, nevravím, že som človek, ktorý musí mať len luxusné topánky, ale určite som typ, ktorý si nepotrpí na prílišných a gýčových aplikáciach. na mňa je väčšina z tých topánok "too much" :/.
    ale možno by som si niečo vybrala, ako čierne kotníkové čižmičky do tejto sezóny sú naozaj pekné! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jo, máš pravdu, spousta těch bot má nějaké kamínky a různé zdobení, to pak záleží na vkusu každého z nás. Já raději preferuji jednoduše řešené boty, hladké, bez zbytečných aplikací, lépe se mi to pak kombinuje. Někdy boty mohou být opravdu šperkem a zvýraznit jednoduchý outfit.

      Vymazat
  2. Božské boty !!! :) Hned bych si jich kupu vzala dom !

    Nicole blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bot není nikdy dost :-) Možná bych si tam taky něco vybrala!

      Vymazat
  3. Tenhle obchod máme i u nás a občas si tam i nějaké boty vyberu. Kvalita, nic moc, ale jednu sezónu rozhodně vydrží.

    OdpovědětVymazat
  4. Já si v těchto obchodech vybírám většinou boty, které se mi hodí k některému kousku oblečení, za tu cenu mi pak nevadí, kdyby mi ležely delší dobu v botníku.

    OdpovědětVymazat
  5. Veroniko nevíte jestli je dnes otevřenoa do kolika ? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, celý den jsem dneska běhala venku a na internet se dostala až teď večer. Bohužel nevím, zda o svátky mají otevřeno. Tak mi dejte vědět, jak to dopadlo :-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)