čtvrtek 12. září 2013

LÍČENÍ

PASTELOVÉ LÍČENÍ
ANEB
MOJE PROMĚNA


Ahoj, dneska jsem se rozhodla, že se Vám ukážu bez make-upu a pokusím se nalíčit v jemným pastelových barvách.
Poznámka k účesu: poprvé jsem zkoušela vyfoukat vlasy difuzérem a vzniklo toto. Pokud by měl někdo typ, jak vyfoukat vlasy pomocí difuzéru, sem s ním! 



POUŽITÉ PRODUKTY:
Make-up: Rimmel Match Perfection (200 soft beige)
Korektor: Catrice Camouflage cream (020 Light Beig)
Obočí: Famous Brown Addict (complete eybrow kit)
Báze pod oční stíny: Elf
Oční stíny: paletka 168 očních stínů (tělová, světle fialová, tmavě fialová, bílá)
                 Elf oční stíny (mint)
                 Essence (51 absolutely nature)
Tváře: Famous Shining Star Shimmer Brick (Beyonce)
Řasenka: Maybelline One By One
Rtěnka: Famous Lip Addict (Goddess Shade 1)
Pudr:  Rimmel Stay Matte (005 silky beige)


Na celé víčko jsem nanesla tělový oční stín (1.), aby se sjednotila barva. Do vnitřního koutku směrem ven, do jedné třetiny oka stín, řekněme barvy mint (2.). Od jedné třetiny oka na celé víčko světlý fialkový stín (3.). A do vnějšího koutku oka tmavě fialový stín (4.). Přechody barev jsem pomocí blendícího štětce rozetřela do ztracena. Nakonec nanesla do ohybu oka (oblouku) tmavší tělový stín, směrem od vnějšího koutku k vnitřnímu. Část pod obočím jsem lehce prosvětlila bílím očním stínem. Stejné barvy jsem nanesla i na spodní víčko.  

TAK SNAD PŘÍŠTĚ BUDU MÍT NĚJAKÉHO POKUSNÉHO KRÁLÍKA A NALÍČÍM A UKÁŽU VÁM NĚKOHO JINÉHO.

Hezký den Veronika

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře :-)