sobota 24. srpna 2013

LÉTO
2013

Ahoj, léto se pomalu blíží ke svému konci a já bych ráda shrnula, jak jsem prázdniny užívala. Na začátku července jsem promovala a pak vyrazila na cesty. Navštívila jsem rodinu na Slovenku v Martine, odkud pochází moje mamka. Užila si krásný slunečný týden na Lipně, kde jsem chytala bronz. Oslavila s kamarády narozeniny a před nedávnem se vrátila ze soustředění, kde jsem působila jako trenérka házené. Momentálně se jen aklimatizuji na domácí podmínky a fyzicky a psychicky se připravuji na zahájení dalšího školního roku. 




Promoce se vydařila, sešla se tam celá moje rodinka a zašli jsme na oběd do restaurace Na Rychtě v Ústí nad Labem. Mimochodem doporučuji ...tady najdete víc. O promoci snad napíšu samostatný článek.

Přesouvám se dál za hranice ČR, na Slovensko. Tam jsem se jen flákala na chatě, kde se mi výborně spalo, bez problémů jsem se probouzela kolem 10 hodiny, což se mi doma nestává. 

Vyfotila jsem výbavu, kterou jsem přibalila do kufru. Myslím, že to jsou základní věci, krémy, parfém, manikúra, higienické potřeby.
Na sestřenici jsem si opravdu vyhrála.

S tátou jsme si zašli na oběd do hotelu Turiec v Martine, z cen jsme byli v šoku, ale už jsme tam seděli, a tak si objednali. 

 Plněné pirohy špenátem s rajčatovou omáčkou a parmazánem. MOJE VOLBA
Vepřová panenka s bramborovým závinem. TÁTY VOLBA

Další zastávka byla na jihu Čech, krásné počasí jen umocnilo tu pohodu, kterou jsem tam měla. 

Na týden pronajatá chata na Lipně. 
Byla jsem na dvou výletech, a to na Lipně na stezce korunami stromů a v Českém Krumlově, což je opravdu krásné město. 

STEZKA KORUNAMI STROMŮ


Klouzačka dolů.
 www.stezkakorunamistromu.cz/


ČESKÝ KRUMLOV 



A v srpnu, jak je zvykem, 14 dní na soustředění. 
 První týden jsem trénovala minižačky, a jak vidíte na fotce, měli jsme stejné nehtíky.
 Tady jsem se pokoušela předcvičovat na hudbu AEROBIC.

Poslední večer karneval a opékání buřtíků.

Doufám, že jste si léto také užili a ještě ten zbytek užijete. Mějte se krásně! PAPA


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře :-)