úterý 27. srpna 2013

CO MĚ MINULO?

Taky si někdy říkáte, že nemusíte mít vše, co zrovna letí? Proto mě napadlo sepsat pár věcí, které mít nepotřebuji nebo po nich vůbec netoužím. Předesílám, že vše je čistě můj názor a nemám nic proti tomu, když je někdo "na opačném břehu řeky".




Háčkované "letní" kozačky. 
Jedna z věcí, které nikdy mít nebudu, protože se mi to zkrátka vůbec nelíbí. Myslím, že je to tento rok hit a spousta žen a dívek je má, ale zatím jsem neviděla ani jednu, která by to uměla, jak se říká "nosit". 



Hřeben Tangle Teezer.
Jelikož nemám problém s rozčesáváním vlasů, tento hřeben jsem si nepořídila. Měla jsem ho už několikrát v ruce, rozčesala si s ním vlasy, ale nepřišlo mi, že je to "zázrak" mezi hřebeny. Navíc při vyčesávání vlasů je na úchop dost nepraktický. 

Láhev Booble.
Možná i díky tomu, že se u nás v Jirkově můžeme pyšnit velmi kvalitní až kojeneckou vodou, o láhvi s filtrem jsem nikdy nepřemýšlela, ačkoliv jsem na ni narazila nejen na blozích, v obchodech, ale i u spolužáků ve škole. Co pro zdraví člověk neudělá, že? Myslím, že stačí nechat vodu odstát nebo převařit, prý je tak ještě lepší než rovnou z kohoutku. 

Kterou z těchto tří věcí máte a jaký na ni máte názor? 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře :-)