úterý 28. července 2015

AVOKÁDOVÁ POMAZÁNKA

RYCHLÁ AVOKÁDOVÁ POMAZÁNKA


Co potřebujeme:
1 zralé avokádo (jako na obrázku)
Nesmí být zelené, ale skoro černé a na pohmat měkké. 
2 stroužky česneku
2 polévkové lžíce zakysané smetany
sůl dle chuti 
MIXÉR :-)


Avokádo oloupeme, vyjmeme pecku a nakrájíme na menší kousky a hodíme se zbytkem ingrediencí do mixéru a rozmixujeme. A je hotovo! 


Já si pomazánku dávám na čerstvé celozrnné pečivo a k tomu zeleninu. Místo zakysané smetany můžete dát třeba lučinu nebo si pomazánku udělat jen s olivovým olejem, ale to už není tak jemná. Pokud máte vlašské ořechy, můžete si navrch pomazánky také dát, je to výborné! 

Dobrou chuť! 

Děláte si doma nějaké jiné pomazánky, které bych taky měla zkusit? Napište mi v komentářích, děkuji a ahoj. 

5 komentářů:

  1. Mňam, tak tohle vypadá výborně a navíc velmi jednoduše. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to zkus, já bych řekla, že je to taková odlehčená verze česnekové pomazánky.

      Vymazat
  2. Mňam! Super recept, protože avokádo chci zkusit, ale zatím jsem se bála. Teď když mám takový easy recept, tak se bát nemusím. Děkuji! :)

    Haul | July 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poprvé jsem avokádo zkusila právě na tuto pomazánku a dělám si ji dodnes :-) Takže...směle do toho!

      Vymazat
  3. Tyjo tak tu asi taky vyzkouším :) i když jsem snad avokádo nikdy nejedla, ale všichni na něj pějou samou chválu :D určitě vyzkoušej - cottage, najemno nakrájet cibuli a papriku, přidej trochu grilovacího koření a lžíci zakysanky :) je to moc dobrý!
    Ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)